Morgen middag kan ik pas bellen.. Had vanmiddag al even gebeld maar de uitslag was nog niet binnen. Ga er niet meer van uit.. Ben ook nog niet ongesteld maar anders zouden de testen toch op horen te lopen. Zal morgen even een update plaatsen. Bedankt meiden!! Super lief van iedereen
Hallo! Even een update 😊. Mijn hcg waarde was 10. Dat kon of betekenen dat er wel iets geweest is en dat dat nu minder aan het worden is en dat ik straks ga bloeden of het kan betekenen dat de kruidvat test heeft gereageerd op mijn eisprong (die dan veel later is geweest dan ik gedacht had) en dat ik nu 3 weken zwanger ben, dan klopt de waarde wel. Moet volgende week opnieuw testen dus het is nog steeds afwachten. X
Heb weer getest haha, Maar dit is de uitslag. Wat denken jullie? Ik hoop toch dat t goed gaat en hij volgende week ergens mag knallen Bekijk bijlage 475481
Heb er water druppels in gedaan en het streepje blijft licht staan. Hoop dat ie nou van de week toch echt op gaat lopen. Hou wel in m'n achterhoofd dat mijn waarde zo laag was dat de kans groot is dat dat niet het geval is 😊 vreselijk die onzekerheid nog steeds. Bekijk bijlage 475497
Hé meid Nu zie Ik hem wel Ik zou over 2 dagen weer proberen Hoop dat die dan een stuk duidelijker is Voor nu zie ik hem wel zie alleen niet of die grijs of licht roze is Wou je heel veel succes wensen
@4ewondertje bedankt voor je reactie! Deze was vanmorgen.. Heb t idee dat ie wel wat donkerder is. Test nu pas woensdag weer dus word even inhouden en spannend haha. Dan zou die woensdag toch een stuk duidelijker moeten zijn dus we wachten in spanning af. X Bekijk bijlage 475595
Ik zie ook een heel licht streepje, ze lijken wat op die van mij geloof ik.... Laten we hopen dat we over een paar dagen een mooie, duidelijke tweede streep hebben!
Ik moet vrijdag ongesteld worden. Maar begrijp er niks meer van.. sinds afgelopen donderdag met momenten kleine beetjes bruinverlies. Terwijl ik altijd netjes een cyclus van 28 dagen heb. Ben nog nooit eerder een dikke week eerder ongesteld geworden of begonnen met bruinverlies. Ik had mezelf beloofd deze keer te wachten met testen maar het lukte niet!! Op alle testen zie ik iets in de verte, maar moet wel echt turen en is moeilijk op foto te krijgen. Ik heb hier ook een topic geopend: Goede tuurders gezocht. Kun je mn testjes bekijken..... ik duim voor je!
Ik ben gaan bloeden. ontzettende messteken en stolsels. Vmk ben ik bang, was het toch niet goed helaas. Ontzettend bedankt voor alle reacties en betrokkenheid! X