Zeker voelde me ook echt zwanger en m'n hcg was wel opgelopen. Maar blijkbaar zat het toch niet goed. Voel me ook meteen weer heel anders 'niet zwanger' heel raar en heel akelig. Ben ook enorm emotioneel nu. Klinkt misschien heel stom hoor en ik wil ook echt niet zeuren, ik weet ook dat er meiden zijn die het zoveel lastiger hebben hier. Maar dat neemt t rottige gevoel niet weg.
Wat balen zeg... Daar mag je ook verdrietig om zijn. Het is toch een grote wens en als het dan niet lukt doet dat pijn. Maar blijf hopen, er komt een dag dat het wel goed gaat! Liefs
Meiden? Ik open geen nieuw topic dat lijkt me wat teveel van het goede dus ik hoop dat iemand hier nog even komt kijken... Is het normaal dat m'n tepel ontzettend begint te lekken met melk?
Ik weet niet of het normaal is, maar ik heb ook een keer een vroege miskraam gehad en toen had ik dat ook. Sterkte.
Nou dat kan natuurlijk door de hormonen komen. Als je het niet vertrouwd bel dan ff de huisarts en vraag het aan de assistente.
Ik zou wel even in de gaten houden of het niet vaker gebeurt Want een te hoog prolactine gehalte kan geloof ik ook een zwangerschap bemoeilijke. Dus houdt het in de gaten !
@ikdus dat wist ik niet! Bedankt voor het informeren, ik zal het in de gaten houden. Wat is hiervoor normaal? Voordat ik me zorgen moet maken.
Ik zou even overleggen met je huisarts en eventueel vragen of je de prolactine waarde (en misschien nog een aantal hormonen, Klinkt alsof alles wat in de war is op dit moment) kan laten prikken. Zeker als je een kinderwens hebt. Want met een te hoge waarde is dat een stuk lastiger.
Ik zou me voor nu nog heel even geen zorgen maken omdat je net zwanger bent geweest. Sommige hebben dat gewoon als kwaaltje door de hormonen. Maar blijft het aan houden zou ik zeker bellen. Je kan nu eventueel ook wel bellen voor advies, misschien willen ze al wel kijken. Weet niet hoe jouw huisarts mee denkt. Ik heb er verder weinig verstand van, maar iemand waarmee ik ooit op het forum zat heeft meerdere miskramen gehad en duurde langer voor ze zwanger was (weet ook niet of de te hoge prolactine gehalte miskramen veroorzaakte hoor)