Hi dames, Hoe betrouwbaar zijn deze testen? Zag binnen 5 minuten als ik goed keek, volgens mij, een heel licht roze streepje dat haast niet op de foto was te krijgen. Na 25 min heb ik bijgevoegde foto gemaakt. Er staat in de gebruiksaanwijzing dat je tot 30 minuten af mag lezen... Wat moet ik hier van denken? En zien jullie überhaupt iets? Bedankt alvast
Ik kan je helaas niet helpen met de test, want ik heb hem nooit gebruikt. Maar ik zie wel een streepje! Zit je ver voor je nod?
Ik zie heel licht een streepje, maar wel meer een schaduwlijntje. Ken de testen zelf niet, geen idee hoe betrouwbaar ze zijn. Spannend meid! Hopelijk loopt het mooi op de komende dagen.
Die is van sensitest he..heb ik ook gebruikt op 10dpo..was echt mega vaag streepje.. nu inmiddels 14 dpo en en bij kruidvat vette lijn Die van sensitest waren op..
Deze is van zwanger en kids staat in het onderwerp, heb ze ook liggen maar nog niet gebruikt. Maar zie zeker wel een streepje hoor. Morgen nog eens doen dan is je nod zie ik. Succes
Bedankt voor het kijken dames! Vind het erg spannen! M'n banner klopt niet helemaal meer, maandag is NOD, ben vandaag 8 of 9 dpo... Ga zondagochtend weer testen (als ik niet ongi ben geworden natuurlijk). Hoop zo dat het een echt streepje is en geen indroger.. Nog andere meiden die wel ervaring hebben met deze testen? Shart, je moet je banner even veranderen
Fijn dat je m ziet . Waarom heb je geen goede ervaring met de testen? Ik ben dus heel benieuwd of het vals positief kan zijn en of deze testen wel eens indroogstreepjes hebben. Alle ervaringen zijn welkom
Bee ik zie hem!!! Heb zelf helaas geen goede ervaringen Deze testen gaven bij mij regelmatig een vals streepje..) ik duim dat hij gauw gaat oplopen voor je!! Want bij mij werden ze niet donkerder
Ik heb er ook geen goede ervaring mee.Gisteren een zelfde streepje als op jouw foto,terwijl het onmogelijk kan.Ik ben pas 6 dpo,gisteren dus 5.Ik deed het juist om te kijken of ze netjes wit bleven bij mij,na verschillende slechte ervaringen te hebben gelezen met deze testen.Helaas dus...
Ik zie m duidelijk. Helaas zelf meerdere cycli net zulke streepjes gehad en toch ongesteld geworden. Nou weet ik natuurlijk niet zeker of het dan heel vroeg mis ging of dat de streepjes vals waren.. Even afwachten of ie duidelijker wordt de komende dagen!
Hmm, wisselende ervaringen dus.. Heb vanmorgen nog zo'n tuurstreeoje gehad, vertrouw het voor geen meter. Ga morgenochtend met kv testen. Testten jullie eerder positief op kv of op zwangerenkids? Of geen ervaringen met de combi van beide testen?