Ik zie wel een streepje. Is hij wel roze? Kv testen zijn volgens mij wel gevoeliger. Ga je morgen weer testen?
4 dagen vooe nod met z&k tuurstreepje getest en 2 dagen later met kv. Er worden veel streepjes op deze testen geplast bij niet zwanger, zou het dus nog even afwachten.
Zie hier m'n kruidvattesten... Zag binnen 5 minuten een enorm tuurstreepje en daarna werd ie iets zichtbaarder. M'n man ziet m ook. Foto is na 15 min genomen. Hopelijk is de kwaliteit oke. Wat zien jullie? Ga denk ik einde dag m'n plas ophouden en dan nog een keer testen. Heel spannend dit!
ik zag op je eerste test wel heel licht een streepje, maar op de kv zie ik niks, sorry! Misschien over 2 dagen nog eens proberen?
We vinden m wel roze ja, en hij was er wel direct na de 5 minuten, niet pas toen ie opgedroogd was. Of kan het dan toch al een indroger zijn? We durven nog nergens vanuit te gaan, maar het geeft wel een beetje hoop, dat ik gewoon te vroeg ben. Ben nu 10 dpo waarschijnlijk. Heb niet eerder zo gehad, meestal echt omo-wit als ik niet zwanger was. Ben benieuwd..
Ik zie wel iets ja, maar klopt je banner? Voor 2 dagen over tijd vind ik m persoonlijk wel heel licht.... Hopelijk toch snel een mooie duidelijke streep
Heb je nog een z&k? Ik lijk wel iets te zien, maar is zooo tuur dat ik er nog niks over durf te zeggen.
Op de laatste K2v5 zie ik wat. En als je idd 10dpo bent vind ik het geen gek streepje voor die termijn. Nu hopen dattie oploopt!
Nee m'n banner klopt niet echt meer nee . Ben nu 10 dpo (4 sept eisprong volgens ff). Zal m'n banner even aanpassen, m'n LF is wel 10 dagen dus eigenlijk zou morgen dan m'n NOD zijn
Nu stop ik met spammen van deze test hoor, maar misschien kunnen jullie op deze zien dat ie roze is. Bah, wat is het lastig om zulke lichte streepjes op de foto te zetten. De vorige zwangerschap had ik op 10/11 dpo een veel duidelijkere test. Hoop echt dat ze nog oplopen en niet vals is. En m'n banner klopt nu
Jaaaa bee ik zie m hoor! En idd roze! wow spannend meid! Duim dat je morgen of overmorgen een knal streep hebt!
Mooi dat de meesten het streepje zien. Heb net weer getest en het is nou niet bepaald overtuigend donkerder. Streepje wel weer echt binnen 5 min heel licht te zien, maar droogt niet echt donkerder op. En achtergrond blijft een beetje rozig lijkt het. De bovenste test is van gister, onderste van net. Irritant dit. Denk dat ik nu maar even afwacht... Ben nog niet ongesteld dus hopelijk blijft dat zo
Lieve Bee, ik zie echt bijna niets op je tweede test.. maar kan aan mij liggen. Ben je 11dpo? Dan kan het natuurlijk nog alle kanten op. Ik hoop voor jou snel roze!