kan een ervaren iemand antwoorden

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sasha1986, Dec 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasha1986

sasha1986 Lid

Nov 8, 2011
    23
    3
    3
    NULL
    NULL
    Volgens de online ovulatietesten zou ik de 23e tot de 27e vruchtbaar zijn. ik heb een gelijkmatige cyclus van +/- 30 dagen
    10-09-11 , 10-10-11, 11-11-11 ,10-12-11.

Laatste menstruatie:zaterdag 10 december 2011 Cyclus:30 dagen Een beetje vruchtbaar:vrijdag 23 december 2011 Vruchtbaar:zaterdag 24 december 2011 Zeer vruchtbaar:zondag 25 december 2011 Zeer vruchtbaar (Ovulatie):maandag 26 december 2011 Vruchtbaar (Innestel dag):
    woensdag 28 december 2011

dit houd in dat ik dan het beste sex kan hebben om zwanger te raken vanaf 23 dec als ik het goed begrijp of ben je dan al te laat ??
    dit gaat namelijk ons eerste kindje worden.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Helaas zeggen die online ovulatietesten niets. Die houden een gemiddelde aan wat betreft de eisprong, maar bij jou kan die al veel eerder of juist later plaatsvinden. Ik weet niet hoe lang je "bezig" bent? Maar mijn advies? Hou het leuk, vrij wanneer je wil. Gericht vrijen, ovulatietesten en tempen kan altijd nog.

3. sasha1986

sasha1986 Lid

Nov 8, 2011
    23
    3
    3
    NULL
    NULL
    we zijn nu vanaf augustus bezig. ik wilde eigenlijk deze maand gaan starten met ovulatie testen.
    maar als je lh piek hoog is dat houd in dat je binnen 48 uur moet vrijen ,voor een positief resultaat als je geluk heb?
    want ik lees dat de meeste mensen 2 dagen voor de eisprong al sex hebben dat wil toch niets zeggen ?

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    gewoon in de week dat je je ei verwacht om de dag sex hebben, kan niet missen dan lijkt mij?

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik sluit me aan bij Patje:
    Gewoon een week lang om de dag dan kun je je ei nooit missen.
    En als je het aankan (of je man ;)): elke dag kan ook. Ik wissel per maand, ligt er een beetje aan hoe onze (sex)pet staat.

Succes!

6. Pascale75

Pascale75 Actief lid

Jun 15, 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Sluit me helemaal aan bij wat de dames al gezegd hebben; om de dag in de week dat je je ei verwacht. En houd het idd leuk, het moet geen verplichting worden! Succes.

7. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,855
    2
    38
    NULL
    Ook ik sluit me volkomen bij de dames aan.
    De week dat je je eisprong hebt proberen om de dag sex te hebben.
    Niet iedere dag, dat is niet goed voor het zaad, en aan het einde van de week heb je er niks meer aan.
    Als je het om de dag doet blijft het scherp ;)
    Ik zou trouwens ook maar even wachten met de ovulatietesten, heb het 1 keer 7 dagen lang zelf gebruikt maar jeetje wat een drama zeg.
    Geloof mij een verplicht nummertje is echt not done, en zeker voor je vriend is het niet leuk.
    Nadat ik die test had gedaan en een verplicht nummertje moest maken was de pret snel weg, en dat wil je niet.
    Trouwens ik was niet eens zwanger terwijl de ovulatietest aangaf dat dat de dag was om te klussen.
    Meid geniet er lekker van en die zwangerschap komt wel, anders kun je altijd nog maatregelen nemen

Succes er mee :)

Share This Page