hoi test was negatief deze middag,spijtig,maar het zal ooit eens raak zijn zeker? bedankt voor het tuurwerk en hopelijk kan ik snel een dik positieve test showen! groetjes
Hè bah, ik hoop dat je er niet al te veel op vertrouwde, je leek me wel nuchter over te komen, maar toch altijd zeer jammer als je er op hoopt. Toch rottig die tuurlijntjes............succes verder hoor
Juistem ik vind het wat overdreven maar goed ik ben er misschien wat nuchterder in. Ik denk dat het blikveld van mensen word beinvloed door de wens. @ Hannelore, ik hoop dat je er gauw een kan laten zien die ik met mijn ogen dicht kan zien
Tuurlijk gaat het ooit n keer raak zijn! En dan spat de test van het beeld af.. Ik zag namelijk ook helemaal niets, ook niet in het negatieve..
Ik zag die streep ook en was niet echt moeilijk om hem te zien . Misschien is de ene beelscherm donkerder afgesteld ? Of die positief of negatief is dat blijft altijd de vraag het kan ook indroogstreep zijn of een voorgedrukte streep . Laten we het leuk houden voor iedereen. We willen allemaal hetzelfde . En we gunnen het iedereen. l
he bedankt dames!! voor de lieve woorden onze dochter is via iui verwekt,nu gaan we gewoon effe aanzien hoe het gaat op natuurlijke wijze,en als dat niet lukt,dan gaan we zien of we weer iui zouden doen....laat ons hopen dat de natuur ons nu handje helpt.. x