Ik geloof het gewoon niet!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lonit27, Feb 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lonit27

Lonit27 Actief lid

Sep 24, 2008
    478
    0
    0
    Na 2 jaar en 3,5 maand deze test. Ook nog eens 4 tot 5 dagen voor mijn verwachte NOD...niet handig, maar ik kon mezelf niet bedwingen ;)

Op Valentijnsdag heb ik de Pregnyl gezet....Het is nu dus 12 dagen later. Kan dit het effect zijn van de hormonen voor de IUI-behandeling? Of ben ik misschien wel echt zwanger...? Ik geloof het gewoon écht niet :$ :$

Attached Files:

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,472
    4,922
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Kan alle kanten op. Ken idd verhalen van vrouwen waar het echt nog van de pregnyl kwam. Die werden dan op nod 'gewoon' ongesteld.
    Zelf was het er bij mij op dag tien echt wel uit.
    Hoop voor jou dat het raak is! Nog even geduld oefenen!!!

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'ovulatie en zwangerschapstesten'

4. Lonit27

Lonit27 Actief lid

Sep 24, 2008
    478
    0
    0
    Hoi Merah, dank voor je reactie. Ik heb net met een van de fertiliteitsverpleegkundigen, bij wie we onder behandeling zijn, gebeld. Zij reageerde heel erg leuk en volgens haar zou de Pregnyl nu wel uit mijn lijf moeten zijn. Komende dinsdag mag ik langskomen, dan gaan ze het ook in het ziekenhuis testen.
    Sowieso test ik donderdag en vrijdag nog een keer :) Ik hou nog steeds een slag om de arm...durf het gewoon niet te geloven.

5. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Staat er op de verpakking hoeveel HCG die testen nodig hebben? Als het 50 EH is dan zou ik er gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent, als het 25 EH is denk ik nog steeds dat je zwanger bent, maar zou ik een tikkeltje voorzichtiger zijn. Gemiddeld zou het HCG al wel uit je lijf moeten zijn, maar er zijn natuurlijk altijd afwijkingen. Ik heb wel eens 12 dagen na de Pregnyl nog een best redelijk zichtbare streep gehad, hoewel het meestal zo rond dag 9 we uit mn lijf is.

6. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Whaaaaa wat gaaf Lonit!
    Volgens mij ben je echt wel zwanger hoor! :D

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk ook dat je zwanger bent, vooral als je maar 5000 EH Pregnyl hebt gespoten.

Mocht je echter 10000 EH Pregnyl hebben gespoten, dan houd ik liever nog een slagje om de arm.

8. Lonit27

Lonit27 Actief lid

Sep 24, 2008
    478
    0
    0
    Ik heb 5000 EH Pregnyl gespoten op Valentijnsdag :) Op zaterdag 16 februari heeft de inseminatie plaatsgevonden.

In de bijsluiter van de Clearblue Digital staat dat de gevoeligheid van de test 25 mlU/ml is.

In de bijsluiter van de Pregnyl staat "tot 10 dagen na toediening van Pregnyl kan een zwangerschapstest een fout-positieve uitslag geven".

Dus whaaaah...het lijkt erop dat ik zwanger ben, maar het kan tegelijkertijd nog wel een aantal kanten op. Waarom ben ik ook altijd zo ongeduldig?? :D haha
    Straks ga ik nog wat testen halen. Test ik vrijdag nog steeds positief, dan ga ik er vanuit dat ik zwanger ben. Ik hoop het zo!!!

9. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Heel spannend dus. Ik kom morgen weer even kijken hier. :)

10. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    Na 12 dagen is dat echt wel uit je lichaam hoor! :)
    Was bij mij meestal na 10 dagen er al wel uit, ik ga je feliciteren!!

11. Lonit27

Lonit27 Actief lid

Sep 24, 2008
    478
    0
    0
    Mmmm...heb net wel nog een andere zwangerschapstest gedaan van het huismerk van de Etos. Bij mijn dochtertje testte ik daar 3 dagen voor mijn NOD vet positief mee. Maar nu een heel vaag streepje. Ik kan het niet eens op de foto zetten, zo vaag is het.

Ben bang dat die Clearblue Digital gewoon heel gevoelig is en de laatste Pregnyl-restjes heeft gedetecteerd :(

Ik wacht nog een paar daagjes en test dan weer opnieuw.
    Vooralsnog ga ik er maar even vanuit dat ik niet zwanger ben.

12. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

YES!! In het ander topic had ik je al eerder gezien. Van harte gefeliciteerd! Begrijp ik het goed dat je nu via IUI zwanger bent geworden voor het eerst?

13. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Voor 5 dagen voor je nod is zon licht streepje heel redelijk hoor. Mijn eerste dochter is ook via iui.. Ik testte 7 dagen na iui licht en steeds donkerder.
    Ik denk en hoop voor je dat je gewoon lekker zwanger bent.. ;)

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Cb is ook heel gevoelig.
    Geeft al zwanger aan bij een licht streepje op kv 2 voor 5.
    Ik teste op 10 dgn na pregnyl negatief met de cb.
    Op 12 dgn na pregnyl positief.
    Ik hoop voor je dat het raak is maar hou nog even een slag om de arm.
    Er zijn dames die op 12 na pregnyl positief testen van de pregnyl.
    Doe overmorgen nog een test?

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Wat spannend! Hoop voor je dat je inderdaad zwanger bent!

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Spannend zeg!!

17. Lonit27

Lonit27 Actief lid

Sep 24, 2008
    478
    0
    0
    Bedankt voor het meeleven meiden! :) Ik vind het ook zoooo spannend!! Maar ik ga er nu maar even vanuit dat ik niet zwanger ben. Heb die test van de Etos nog eens bekeken en beschouw 'm eigenlijk als negatief. Heb er echt een beetje spijt van dat ik zo vroeg getest heb ;)
    Het stomme is dat ik aanvankelijk ook geen rekening heb gehouden met de mogelijke invloed van Pregnyl. Afgezien van dat is 5 dagen van tevoren testen natuurlijk wel de ultieme uiting van ongeduld haha :)

Morgen ga ik sowieso niet testen...ik hoop dat ik het tot vrijdag vol kan houden. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte! :)

18. Lonit27

Lonit27 Actief lid

Sep 24, 2008
    478
    0
    0
    Hoi Limburg, ik heb al een dochtertje en zij wordt over 1,5 maand alweer drie jaar. Zij is zonder medische hulp verwekt :) Hebben we een jaar over gedaan, dus al 8 maanden na de bevalling zijn we begonnen voor de tweede. We gingen er vanuit dat het wel weer een tijdje zou duren, maar verwachtten nou ook weer niet dat er ruim twee jaar overheen zou gaan.
    Het kostte mij mentaal wat tijd om de medische molen in te stappen, maar begin februari eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en met IUI begonnen. Als ik zwanger zou zijn, dan zou ik het onwijs bizar vinden. Voelt too good to be true, om na de eerste poging eventueel al zwanger te zijn :$

19. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

heb je inmiddels nog een keer getest?
    Ben benieuwd.

20. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,472
    4,922
    113
    Female
    Immunologisch analist.