Hallo allemaal, Ik ben bang dat ik zwanger ben, en vroeg me af hoe groot deze kans is. Ik heb ongeveer, 3 weken voor het laatst seks gehad, zonder condoom, met pil. Ik ben (voor zover ik weet) geen enkele keer de pil vergeten. Ik ben gewoon ongesteld geworden daarna zoals altijd, wel iets minder dan normaal, maar niet heel opvallend. Volgende week is alweer m'n 2e stopweek nadat ik seks zonder condoom heb gehad. Ik voel me nu ook prima, geen misselijkheid, of andere symptomen, maar toch blijft de angst er, ook omdat ik weet dat sommige vrouwen toch nog ongesteld worden ookal zijn ze zwanger. Ik vroeg me af of ik toch voor de zekerheid langs de dokter moet gaan, of dat ik me gewoon teveel zorgen maak. Ik hoop dat jullie kunnen helpen,
Als jij geen pil vergeten bent is de kans enorm klein. Je hebt geen symptomen zeg je, en je bent ongesteld geweest. Een ongesteldheid als je de pil slikt is eigenlijk niet echt natuurlijk. De pil houdt je eisprong tegen, waardoor die dus ook niet afgestoten hoeft te worden als die niet bevrucht is. Ik zou me geen zorgen maken. Doe je dat wel, dan kun je een zwangerschapstest doen. Die kun je gewoon nu doen, als je zwanger bent zou je dat moeten kunnen zien. Succes meid
Welnee! Als je gewoon ongesteld bent geweest, je hebt geen symptomen en je was ten tijde van de seks zonder condoom aan de pil zie ik geen ENKELE reden waarom jij je zorgen zou moeten maken. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet zo goed waarom je je zorgen maakt. Geslachtsziekten is een ander verhaal natuurlijk, maar dat is nu off topic. En zwangerschapstesten zijn prima te vertrouwen hoor, vooral als je geen vaag merk van het internet koopt.
Haha, nouja je hebt opzich wel gelijk. Ik weet het niet, ik ben er nog lang niet klaar voor om kinderen te hebben, en aangezien het eerste bericht ook al zei dat de ongesteldheid met de pil toch niet helemaal echt is twijfel ik toch xd
Een zwangerschapstest onbetrouwbaar bedoel je? Hoe denk je dat we hier met z'n allen uitvinden of we zwanger zijn of niet (uitzonderingen daar gelaten)
Nouja er is een reden waarom mensen altijd meerdere testen kopen en meerdere testen doen. Niet omdat de eerste meteen de waarheid spreekt.
Dat is niet omdat de test niet betrouwbaar is hoor Maar als jij blijft twijfelen dan kunnen we hier zeggen wat we willen natuurlijk...
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je je zorgen maakt.... eerlijk gezegd Heb jaren met pil zonder condoom seks gehad met mijn man en echt nooit zwanger geworden hoor...
Omdat ik misschien er toch eentje vergeten ben, ik kan het me niet herinneren dus ga er niet vanuit maarja.. Wat als.
Maar dat weet je dan toch? De dgn staan op de strip dus je merkt de volgende dag toch dat je de pil van de dag ervoor vergeten bent?!? Denk echt niet dat je zwanger bent en zwangerschapstesten zijn echt wel betrouwbaar!! Voor 5 euro heb je er 2 bij de kruidvat! Sterkte met de onzekerheid