Wat spannend! Op de eerste zie ik.heel vaag wat. De opgedoogde is zeer duidelijk! Duim mee voor je :-D
Dit is zeker wel een positieve test! Maar omdat al op nod zit, vind ik hem wel licht. Hopelijk was het een late innesteling ( wat ik hoop) en is dit geen chemische zwangerschap ( wel wat hcg, geen goede zwangerschap). Sterkte met afwachten!
Ik vrees het ergste hier....kv is nog heel licht...heb bruinverlies ook. Heb mn ochtendplas bewaard en ga straks de digi halen. Maar denk dat die negatief gaat zeggen. Ik koop hoe dan ook geen kruitvat testen meer. Het is me nu wel duidelijk dat die niet meer zo goed zijn als enkele jaren geleden.
Helaas zegt de digi niet zwanger. Stom hoor. Ben er onderhand ook wel klaar mee met dat zwanger worden. Mijn man al helemaal, dus we lassen een hele lange pauze in. Misschien wel voor altijd. Voor nu iig ist voorlopig het einde. Thanks voor alle meeturen en meeleven.
Aagh lieffie, begrijp je helemaal. Is slopend. Probeer t even naast je neer te leggen. En neem een pauze. Jullie proces is slopend. Leef met jullie mee Denk aan je.
**** zeg! Zet het lekker even van je af, blijf lekker door "klussen" zonder te letten op je ovulatie enz. En wie weet! Ben je ineens zonder dat je er te druk mee bezig bent zwanger! Ik gun het je!
Snap dat dit heel erg lief bedoelt is maar voor vrouwen waarbij het zwanger worden en blijven heel erg moeilijk gaat zijn dit ontzettend moeilijke opmerkingen ..was het maar zo makkelijk