Hallo dames, Willen jullie even meekijken? Dit is een ovulatietest van net. Is deze positief of moet ik nog even door testen? Dit is de eerste keer dat ik een ronde ovulatie testen gebruik, dus ik kan wel wat advies gebruiken!
hij kan nog donkerder! nog even doortesten, zou vanavond nog een keer testen en dan morgenochtend weer een keer (alleen niet met je ochtendurine) en gewoon wel alvast lekker gezellig maken met je man! lfs, Dorri
Volgens mij kan hij nog donkerder. vanavond even testen en morgen misschien nog 2x. Oja klussen kan geen kwaad
Wil geen onzekerheid geven aan de TS, maar ikzelf heb nooit zulke donkere ovu testen gehad... Nu testte ik alleen in de ochtend en alleen toevallig de ronde waarin ik zwanger raakte ook in de avond, maar zelfs toen was hij niet zo donker als deze test.
Bedankt voor jullie reacties, vanavond weer getest en had een knaller!! Morgen test ik idd ook nog even voor de zekerheid..
dames, even een opvolg vraagje: Na een knaller van gister net weer een knaller, moet ik dan vanavond weer klussen of kan ik er een dagje tussen laten?
Je ei springt binnen 24-48 uur.. Het beste is dat er een voorraadje klaar ligt. De een zweert bij om de dag en de ander bij elke dag Dus doe waar jij je het prettigst bij voelt. Sperma overleeft een paar dagen, een eitje leeft ongeveer 12 uur.. Heb je vandaag al getest?
Ja, ik heb rond 11 uur getest. Deze keer weer een knaller. Dus weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik had eigenlijk gehoopt deze maand er niet zo mee bezig te willen zijn daarom ook gekozen voor ovulatietesten maar ik word hier ook wel een beetje onzeker van. Heb een paar dagen zeurderige lage rugpijn (wel op de achtergrond), sinds vandaag gevoelige borsten, dit past wel in mijn cyclus thuis wist alleen niet dat het samenhing met de ovulatie. Deze klachten hou ik tot mijn NOD. Is het normaal dat de ovulatietesten een paar dagen positief zijn? Vanaf woensdag een duidelijke streep, vanaf gisterochtend even duidelijk als de teststreep. Liefs
Die van woensdag is dus dan nog niet positief als ik het zo lees, Die van gister en vandaag wel. Kan hoor dat je gisteren aan het begin van je piek gemeten hebt en nu aan het eind.