Hallo dames Vandaag ruim een week overtijd. Afgelopen woensdagochtend test gedaan helaas negatief. Al de hele week heb ik soort van menstruatiekramp en lage rugpijn. Normaal als ik deze klachten heb komt mijn ongesteldheid eraan. Maar niks te bekennen. Gisteren en vanochtend heel veel witte papperige afscheiding (sorry) heel veel steekjes in m'n buik en met vlagen misselijk. Dus is er nog hoop? Mijn cyclus is best regelmatig 28-27-27-30-30 en zit nu op dag 37. Dus wie testte pas een week na nod nog positief?
Hoi Rdas, Ik! Op NOD een heel licht tuurstreepje maar vl zag m niet eens. Toen ook een week licht bloedverlies dus dacht dat ik ongesteld was. Toch een week na NOD getest omdat ik me niet ongesteld voelde en toen toch een mooie streep! Ik duim voor je!
Dank je Isa! Dat geeft een beetje hoop.. Wordt gek van die onzekerheid!! Jij heel erg gefeliciteerd!!! Geniet er van! Misschien nog iemand die pas na een aantal dagen na nod positief testte?
Misschien was je eisprong gewoon wat later als anders..weet je zeker wanneer hij is geweest? Gewoon even opnieuw een testje doen
Ja bij de oudste testte ik pas 10 dagen na nod positief. Eisprong wist ik omdat ik m'n temperatuur bij hield precies! Bij de andere 2 heb ik pas na nod getest, zo'n 2-3 dagen, maar toen voelde ik al dat het raak was.
Vandaag nog niet ongesteld inmiddels al 8dagen overtijd. Als ik tenminste van 30 dagen uit ga en niet 28. Heb alleen kleine steekjes hele tijd in m'n buik maar geen menstruatiekramp meer. Ik weet het allemaal niet meer. Gisterenmiddag nog een test gedaan maar niks op te zien.