Hello all! Wie heeft ervaringen met sensitest. . Word onderhand moe van alle verschillende testen haha. . Miskoop op een oude predictor early vorige maand was positief VALS.. Dus ervaringen welkom
Hoi, ik heb helaas geen ervaring met sensitest, wel met die van kruidvat 2v5 (heeft mijn voorkeur) en action. Succes en hopelijk heb je snel een (echte) positieve test!
De dipsticks van sensitest gaven bij mij heel vaak grijzige streepjes (waar je toch hoop door krijgt), maar ook als ik echt niet zwanger kon zijn of een eisprong had!
Ik heb nu namelijk bij de kruidvat testen 2 vage streepjes.. dacht anders ff wat anders en die zijn op Internet best goedkoop
Ik heb persoonlijk goede ervaring met zowel de ovulatietesten als de zwangerschapstesten van Zwanger & Kids. Ze zijn daar ook erg voordelig.
De kruidvat geeft de laatste tijd bij wel meer, waaronder mijzelf telkens lichte streepjes. Ik test daarom tegenwoordig ook veel met die van de DA, 2 voor 1,99. Prima testen naar mijn mening Action schijnt ook goed te zijn, alleen hebben die geloof ik meer HCG nodig dan bijvoorbeeld kruidvat.