Hoi dames, Ik heb de ovulatietest van Clearblue gekocht. Gisteravond om 22:00 uur had ik een als uitslag en om 13:00 vanmiddag ook een We hebben gisternacht geklust, maar wanneer kan ik vandaag het beste klussen? Kloppen mijn resultaten? Is het normaal dat ik in 15 uur 2 positieve ovu testen heb?
Ik test altijd 1 keer met die testen. Volgens mij is 2 keer niet nodig, staat ook in de gebruiksaanwijzing dacht ik. Tenminste op die manier ben ik al eens zwanger geweest. Klopt vast hoor! Have fun!
Heb je de testen die alleen 1 smiley aangeven? Of die 24 uur lang blijft staan. Ik testte met die 1 smiley altijd tegelijk met de zwanger en Kids en de smiley kwam al maar de zwanger en Kids was dan ng net niet helemaal positief. Soms had ik wel drie dagen een smiley. Zou vanavond nog een keer testen en kijken wat hij dan aangeeft.
Jahoor dat kan kloppen dat de smiley langer blijft. Sommige vrouwen hebben elke maand twee dagen een smiley. Ik zou vanavond nog klussen en dan kun je in principe op het wachtbankje, succes!