Hallo, Vorige week had ik ook een bericht geplaatst. Ik ben 26 mei ongesteld geworden, heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Op 6 juni ben ik begonnen met testen( kV) en had toen op 7 juni s'avonds een donkerdere streep dan de controlestreep. Dagen erna werden ze iets lichter. Verder vanavond eind mij om de dag ongeveer seks gehad. Omdat ik nog ovulatietesten overhad en nog geen zwangerschapstest in huis, heb ik gisteren en vandaag nog een ovutest gedaan, en terwijl hij doorliep zag ik al een zeer donkere teststreep, bijna zwartpaarsig. Echt vele malen donkerder dan de andere streep en zonsondergang heb ik nooit een streep gehad. Daarnaast had ik vanmiddag bij het afvegen rozebruinig afscheiding, maar voor m'n menstruatie is het nog te vroeg naar ook voor de innesteling? Lees bijna overal dat het na 9 dagen pas is. En voor een zwangerschapstest is het ook nog te vroeg want ik zit een week voor m'n nieuwe menstruatie. Ik heb geen klachten, wel wat zeurende buikpijn en moet vaak naar de wc maar dat is het.
Dubbel geplaatst. Deze doen we dicht met een verwijzing naar het andere topic: Cyclus van slag, wanneer komt mij eisprong nou? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina