Ik heb vanmiddag en daarnet even een testje gewaagd. Ik had zondag een positieve ovulatietest dus ben vandaag pas 5-7 DPO, maar heb al een paar dagen last van mn onderrug, steekjes, slecht slapen en best koud ondanks de temperaturen. Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik zag vanmiddag een heeeeeeeeel licht streepje, dus heb daarnet opnieuw getest en nu zie ik weer hetzelfde. Het zijn de gevoelige stesten van 2-BeSure. Zien jullie ook wat of beeld ik het mij in? De kwaliteit gaat helaas wel achteruit met uploaden...
Ik zie in de verte wel iets, maar ik heb begrepen dat deze testen als redelijk onbetrouwbaar worden beschouwd. Ik hoop natuurlijk voor je dat het toch zo is. Misschien eens een Kruidvat (/wondfo), of Action testje proberen?
Dit zijn prima testen.. niks mis mee.. Alleen ben je wel echt heel erg vroeg! Ik zie niks op je test.. ik zou over een paar dagen weer testen!
Ik zie heel licht een streepje! Vind het alleen niet echt betrouwbaar omdat je zo vroeg test! Hopen op een mooie oploop de komende dagen