Lieve mensjes, Ik weet het...pas 5 dpo dus het is nog veel te vroeg voor symptomen etc. Maaarrrr...sinds vandaag ben ik bij vlagen misselijk, heb ik steekjes in mijn baarmoeder en had ik (vooral) gisteravond onwijs veel afscheiding. Heeft iemand ervaring met bovenstaande? Tuurlijk willen wij dat ik aan het einde van de maand een positieve test heb, maar ik ken dit helemaal niet van mijn lichaam...
Lijkt mij wel echt te vroeg voor symptomen. Progesteron na je eisprong kan ook voor dit soort klachtjes zorgen.
Dat kan niet van een zwangerschap komen. Voor zwangerschap gerelateerde kwaaltjes moet je hcg aanmaken en dat gebeurd pas na het innestelen. Dat zou betekenen dat je op 2/3 dpo al hcg aan het aanmaken bent gegaan. Echt onmogelijk, sorry. Het is ook erg warm en dan ben je al snel flauw en niet lekker. Goed drinken! Hopelijk over een paar dagen wel echte kwaaltjes
Dat dacht ik ook! Maar vind het zo raar omdat ik er verder eigenlijk niet zo mee bezig ben...in de zin van, als een havik op alle symptomen letten. Dankje voor je reactie!
Als dat van HCG zou komen, zou je al dusdanig veel HCG aan moeten maken dat een zwangerschapstest duidelijk positief zal zijn. Vaak komen deze kwaaltjes door progesteron wat je standaard aan maakt na eisprong. Wist je dat de meeste vrouwen in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn niks bijzonders voelden terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat niks met een zwangerschap van doen had? Je HOEFT namelijk niks te voelen om zwanger te kunnen zijn. Sterker nog, bij de meeste vrouwen beginnen de symptomen pas vanaf 6 weken zwangerschap als het aandeel HCG enorm hoog is. Succes, hoop dat je over een kleine 9 dagen positief mag testen!
Een of meerdere steekjes in de baarmoeder kunnen echter wel van een innesteling komen. Maar inderdaad, HCG komt daarna pas.