Hallo allemaal, Mijn laatste menstruatie begon op 27 okt 10 nov de daad. Nu heb ik veel zitten Google en daar staat op dat je na de daad 7 a 12 dagen al zou kunnen testen. Ja ik weet ik kan beter wachten tot ik over tijd ben maar ben altijd ongeduldig. Nu heb ik vanmorgen toch getest op dag 10 na de daad. En zie een streepje wat zouden jullie dan denken? Het is een action test vroege test. Ben ook benieuwd wie dit ook wel eens hebben gedaan en of hij idd ook echt achteraf ook echt positief bleef. Ik plaatst er foto bij. Bedankt vast voor jullie reacties
Is hij roze of grijs? Ik heb zelf vals positief getest met Action en heb dit vaker voorbij zien komen.. maar als deze roze is vind ik hem wel duidelijk voor vals (bij die van mij moest je beter turen). Tegenwoordig is Predictor gevoeliger en betrouwbaarder, die zou je morgen kunnen proberen!
Ik zie hem ook. Ik zou morgen zeker een Predictor Early halen, als deze streep op de Action niet vals is moet je een vrij duidelijke lijn daarop kunnen zien!
Vanmorgen weer een test vd action gedaan omdat er 2 in 1 verpakking zaten de laatste maar gebruikt en deze is wat zichtbaarder dan die van gister
Hoi! Ik weet niet of ik hier zomaar mag binnen komen vallen, maar ik zou graag jullie mening willen weten Ik heb 3 dagen voor nod een test gedaan van de kruidvat (2 voor 5,-). Toen 2 dagen voor nod en vandaag 1 dag voor nod. Nu vind ik ze zelf erg licht blijven. Wat vinden jullie ? Alvast bedankt ! Groetjes Anouk.
Je kan onder dit subforum beter je eigen topic openen. Daar is het voor! Voel je welkom! Dan krijg je meer reacties en is wel zo netjes naar TS van dit topic.
Hoi! Dat vind ik ook Alleen weet ik niet hoe ik een nieuw topic kan starten Bedankt voor je antwoord ! En sorry TS! Groetjes Anouk