Bij deze zwangerschap heb ik er nog meer last van haha. Deze testen heb ik gedaan + nog 5 cb digatale testen. Erg he ik schaam me gewoon haha. Net de allerlaatste action test gedaan nu is het wel genoeg haha. Hebben jullie hier ook z,n last van of ben ik gewoon gestoord
Whahahahaha....... Schaam je! Hoe duidelijk wil je het hebben?! Kan me er wel iets bij voorstellen hoor, toch telkens bevestiging willen hebben. Persoonlijk nit zo'n last van, vind het ook een beetje zonde van het geld. Daarnaast krijg ik altijd al vroeg echo's, dat maakt het ook wel makkelijker denk ik.
haha ik testen wel al vroeg voor nod posi dus dan test je wel makkelijker door tot aan je nod maar ik ben nog wat langer doorgegaan haha. Nu voel ik me ook wel zwanger daarvoor weinig klachten en dan bevestigd de test een klein beetje dat je zwanger bent. Ik laat nu zelf met 8 weken een echo maken wij krijgen ze pas met 12 weken zo lang kan ik niet wachten hoor
Sorry, maar je bent echt gestoord ja! Wat wil je hier mee bereiken? En het kost bakken met geld die je beter aan de baby kunt besteden
Tja wat wil ik er mee bereiken geen idee hoor haha. Gelukkig blijft er genoeg geld over voor de baby hoor
Ken genoeg dames op ZP die dit ook doen hoor, alleen die zie je een voor een, dus dan valt het niet zo op. Grappig om dat eens zo allemaal bij elkaar te zien zeg!
Hihi nee hoor je bent niet gek. Ik werd ook intens gelukkig van iedere nieuwe test met streep. Lekker van genieten!
Ik heb de laatste keer ook belachelijk vaak getest. Ik heb alleen geen bewijsmateriaal meer op beeld. En de ovutesten die ik over had heb ik ook nog ff voor de fun opgemaakt. I love it!! Heerlijk die streepjes. En aangezien hier geen zwangerschap meer zal komen, kijk ik nu graag naar al jullie testjes.
Ik deed soms wel 3 testen tegelijk, wel 3 verschillende uiteraard En dan onderling vergelijken welke duidelijker was. Geen dure testen hoor, die kv2v5 waren de duurste dus de kosten vielen achteraf mee.
Gelijk heb je bij me dochter heb ik er ook hartstikke veel gedaan en bij deze zwangerschap een stuk of 8
ik ken het gevoel ik ben nu 9 weken heb al echo gehad dinsdag krijg ik de 10 weken echo maar ik heb nog steets de drang om te gaan testen maar ik kan het nog steets volhouden hahaha
gelukkig ik ben niet de enigste haha. Het is ook echt onze laatste dus lekker nog een keer testen voor de fun! Maa nu stop ik toch echt ben alweer doodziek dus nu geloof ik het ook wel haha
Doet mij denken aan Dr. phil die het raar vond dat een vrouw 7 keer getest had of ze zwanger was.. hij zou dit moeten zien Haha! Wel super leuk Ik heb ook wel redelijk vaak getest toen ik wist dat ik zwanger was.. puur om te kijken of ze donkerder werden.