ik heb ook net gereageerd op jou topic. Mijn nod is 22 augustus. ik heb mijn test in de vooravond gedaan. best is wel 's morgens
ik ben super blij. net nog eens getest met zwanger en kids. 2 dagen voor nod! super blij ....mag ik me nou eindelijk op roze welk plaatsen?
Nou meid, geloof mij maar hartstikke zwanger!!! Ik zie er 2. Hopelijk mogen wij snel volgen. Veel plezier op de wolk.
Gefeliciteerd! Ik heb vandaag ook positief getest, 2 dagen voor nod! Maar vind het nog te spannend blij te zijn..
Ja, blijkbaar! Vanavond een kruidvat test gedaan, een nog duidelijkere streep! Kunnen het nog niet helemaal bevatten, jullie?
neen, vat het ook nog niet hoor .. zet je ook hier even je test? Ik heb deze morgen ook nog eens getest. hij is weer iets duidelijker, maar nog geen knaller ... vraag me nu af of dat normaal is
Hier mijn test van gisteravond. Net ook een test gedaan, die lijkt even donker als die van gisteren. Morgenochtend ga ik nog eens testen, met ochtendurine is natuurlijk toch beter! En hopen dat ik niet ongesteld ga worden, dat vind ik zo spannend! Die van jou zien er goed uit trwns!
@TS mooie testen hoor! Je hoeft zeker nog geen knaller te hebben. @anzza ook zo 'n mooie test. Gefeliciteerd!