Van harte gefeliciteerd!! Wat een super test! Vanmorgen heb ik er zelf nog een clearblue tegen aan gegooid... die was duidelijk, Zwanger 2-3 (betekent dus 4-5 wkn) Wij lopen denk ik ook helemaal gelijk, want mijn eisprong was ook 8 Augustus. De ene site zegt dat ik dan 1 mei uitgerekend ben en de ander 28 April. Wat denk jij? Goede voorspoedige zwangerschap toegewenst!
oh keileuk! jij ook een voorspoedige zwangerschap gewenst. hihi, het komt echter en echter. Sites zeggen meestal 1 mei van mij. ik bel morgen naar de gyne ....zo benieuwd
Dat is raar inderdaad, dat onze banners anders lopen.... Denk dat het komt omdat ik een lange cyclus heb.. of een laat ei, maar net hoe je het bekijkt... Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 22 Juli Dag van eisprong was 8 Augustus... Denk dat daarin het verschil zit! Jouw eerste dag laatste menstr was vast 25/26 Juli?
ik kan daar niet op voortgaan, ik heb nu mijn ei gevonden op dag 63. ik heb geen nette cyclus ik heb ergens op een site gerekend vanaf eisprong wanneer moet je naar gyne? ik 5 september
Jee wat een lange cyclus inderdaad! Ben heel benieuwd wat je gyn zal zeggen over de zwangerschapsduur! Jij mag al snel heen zeg, fijn hoor! Mijn afspraak staat op 17 Sept... kan niet wachten hihi
jah, idd erg lange cyclus. maar dankzij de ovutesten mijn ei gevonden en dan onmiddellijk zwanger. ja, ik had liever net een weekje later gegaan, vrees dat het nu te vroeg zal zijn om iets te zien