Thanx meiden! Hoop echt dat ie duidelijker is morgen! Nog een foto van het testje opgedroogd en eentje bewerkt
Ik kom morgen zeker nog kijken! Als er dan een tweede streepje verschijnt, mag je zeker zijn dat het van een beginnende zwangerschap is. Ik duim met je mee!
Spannend, hier in het zelfde schuitje ook op 20 dec mijn ei gehad, nu dus ook 9 dpo, maar wel een witte zw-schapstest, toch heb ik wel hoop gezien 9 dpo vroeg is en ik een beetje bloed verloren ben en ook last heb van mijn borsten e.d. Spannend ik duim voor je! Met pregnyl spuiten 2x nog na de eisprong had ik in het verleden op dag 10 nog een licht positieve test (wel al getest vanaf de eisprong) Toen die op de 12e dag weer donkerder werd wist ik dat ik zwanger was, ben benieuwd wat jouw test morgen gaat doen.
Mijn ei was ook 19 of 20 dec. Daarnet omowitte test. Vorige cyclus was ik zwanger en op 12 dpo had ik al een positieve digitale,... Vrees er dus voor
Hier ook nog niet veel duidelijkheid. Zelfde streepjes als gister al lijkt die van zk iets donkerder. Ga nu weer ff slapen. Als ik wakker ben zal ik de foto's plaatsen. Spannend dit! Wat vinden jullie btw van mn tempkaartje?
Hopesept, Bij jou dus vandaag dpo 10/11.. kan nog alle kanten op toch? Vroeg positief testen is vaak meer uitzondering dan regel. Paniekertje, temp kaartje ziet er goed uit, ik ben benieuwd. Hier beetje kramperig gevoel,verder geen nieuws.
Sorry, ben een lange uitslaper . Tuur maar raak. Vind het een beetje teleurstellend eerlijk gezegd . Naja, het kan nog wel toch? Hou me vast aan het verhaald van Jane, die teste 12 dpo duidelijk positief
En mijn laatste 'normale' zwanger en kids dipstick. Die verkopen ze niet meer he? Ben echt teleurgesteld, had op een mooi streepje gehoopt
stel dat je een late innestelling hebt gehad ofzo,.. dan is het idd nog erg vroeg om te testen! (moet ik van mee spreken ) misschien eens een dagje overslaan? Hoe moeilijk het ook is!