Mijn ovulatietest was sinds gisteren weer bijna weg. . Dus ik dacht ik test vandaag aan het einde vd dag nog maar een keer om zeker te zijn dat die nog licht is. . Maar hij is weer een stukje donkerder dan gisteren?? Hoe kan dit en moet ik nu toch door testen? Ik temperatuur ook en zat afgelopen dagen weer hoger kwa temperatuur.. maar FF weet nog steeds niet zeker wanneer ik mijn ei had. . Zelf denk ik 2 of 3 dagen terug op dag 19 of 20. Ik weet nu totaal niet waar ik aan toe ben en of ik wel mijn ei heb gehad Heb nu echt plopjes en een zeurderig gevoel in mijn buik.. Iemand advies voor mij? zie nu dat op de foto slecht te zien is dat die donkerder is vandaag, maar in het echt is het echt zo!
Vind 19 en 20 ook nog niet heel positief, zou nog even doortesten, heb ook een keer gehad een bijna piek daarna weer lichter en vervolgens een echte piek.
Mijn ovulatie testen willen naar mijn idee niet donkerder. Heb ik nog niet eerder gehad. . Nu zijn ze opgedroogd maar wanneer ik test zijn ze echt even donker als de controle streep.. en dat zou betekenen als mijn ei nog komt dat ik een super korte LF heb? Als ik naar mijn andere cyclussen kijk. .