Ah gatsie wat naar voor je .. Ik kreeg miskraam op mijn nod maar haalt niet weg dat mega verdrietig is allemaal, ik ben nog vrij jong bijna 22 en was dus eerste x zwanger vorige maand , hopelijk nu wat meer geluk voor ons !
Dat is wel het gevaar van vroeg testen Ik was in januari ook 'een beetje zwanger' Vroege licht positieve test maar alsnog menstruatie Ik word trouwens zwanger via ICSI. Dus weet exacte datum Soms zou ik willen dat ik de zelfbeheersing had die een hoop vrouwen wel hebben gewoon testen 1 dag overtijd haha Blijkbaar zijn wij gewoon erg ongeduldig en willen we zo graag. Ik duim voor je en hoop dat je het nog even laat weten hier hoe het afloopt
Oh oke ! En wanneer zou jij dan duidelijkheid moeten hebben ? Hoe gaat dat precies ? Heb je dan ook een nod dag of ? Jaa vreselijk dat wachten Pff .. Ik Laat zeker weten hoe het woensdag is gegaan !!
Testje van vandaag Van het zh waar ik loop mag ik pas zaterdag testen Het zh van de tp mag ik morgen Beetje dubbel
Yeaaah ik zie wat !!! Kijk hier mijn testje van gister ochtend ! Eindelijk heb ik duidelijkheid .. Nu nog lekker nerveus voor mijn echo morgen ..
Wauw ano1, ja die is inderdaad duidelijk. Alvast gefeliciteerd!! Stukkie, ik zie op die van jou ook iets. Had van vanmorgen ook een tuurtest.. Donderdag heb ik echo.. Maar denk niet dat ik t kan laten om morgen weer te testen. Ik hoop voor je dat t raak is en dat je snel een knaltest hebt!
Ik doe er morgen vroeg weer een.. Misschien heeft t niet veel zin aangezien ik donderdag afspraak bij FA heb. Maar ik kan t toch niet laten, dat weet ik nu al