Doordat ik eerder positieve ovutesten heb gehad maar toch geen eisprong vertrouw ik het niet meer zo. Vanochtend werd ik iig met steken in mijn onderbuik wakker (cd19 met clomid 50mg) dus toch maar getest (testpoint) aangezien ik ze nog heb liggen. De bovenste test is van vanmorgen half 9. De onderste van vanmiddag half 1. Tell me what you think!
Ik zou zeggen dat je je ei vanmorgen hebt gehad... nog in de piek en dat de test van vanmiddag daarom lichter is
De testen werken gewoon meid. Een LH piek kan alleen geen ovulatie garanderen, om dat zeker te weten zul je een bloedonderzoek moeten krijgen. Succes
@Wachtende, die krijg ik ook aangezien ik clomid gebruik. Alleen moet ik dan minste 5 dgn na de eisprong bloed prikken, maar dan moet ik wel ong weten wanneer die is geweest. Denk dat ik nu woensdag dan maar bloed laat prikken. Thnx voor jullie reactie.
Heb je dan niet regelmatig follikel metingen gehad? Ik heb dan wel geen pco maar in 2010 wel follikelmetingen gehad. Dan kunnen ze vrij nauwkeurig zeggen wanneer je ei springt. En dan ook een datum zeggen voor de progesteron waarde te laten prikken. Ik gebruikte toen geen ovitesten meer.