Ovulatietest of temperatuur vertrouwen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MarjoleinART, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal, ik ben even in de war :s deze cyclus is beetje vreemd. Misschien kan iemand even met me meekijken(denken)??

Heb (zoals elke eerdere ronde) ovulatietesten gebruikt en ook temperatuur ik. Maar 'normaal' heb ik 2 donkere ovulatietesten en na de laatse springt mijn ei de volgende dag. Deze maand een beetje op de gok ovutesten gedaan (had er nog maar 2) en had een knal (nog nooit zo donker gehad!!!) en weer een lichte. Dus ik verwachtte mijn ei na de knaltest. Ff geeft hem een dan VOOR de knaltest aan ivm temperatuur stijging.

Wat is nu het meest betrouwbaar?? Wanneer zou mijn ei geweest kunnen zijn??? (Temp kaartje staat in banner!!) help!!!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoe ik nu je kaartje zie zou ik zeggen dat FF gelijk heeft.
    Ovu testen geven natuurlijk wel een piek aan maar geven geen garantie dat het eitje ook daadwerkelijk gesprongen is.
    Ik persoonlijk zou het kaartje aanhouden.

Al moet ik er wel bij zeggen dat je ei op cd 17 ook nog niet zo raar zou uitzien......moeilijk......

3. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Zeker moeilijk.. Elke dag sex in die periode dan zit je zeker goed

4. Hoi hoi, bedankt voor de reacties. Ik heb vanmorgen positief getest, nog wel licht, maar een duidelijk streepje. Ik houd de tweede stijging maar aan voor de zekerheid. Qua donkerte van de test zou ik op 8dpo uitkomen. 4 dagen voor nod. Ach het maakt ook niet zo super veel uit, als het weekend voorbij is en ik ben nog niet ongi, is mijn nod zowieso geweest!! Spannend!!!

5. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina