He meiden , Vanochtend een test gedaan van de etos 2 v 5 cassete. En er kwam binnen 5 min een heeeel licht streepje. Ik zal proberen straks een foto te plaatsen. Maar ik lees dat deze testen veel vals posi geven ? Wie heeft er ervaringen met deze testen... ?
ken dat verhaal inderdaad laatste tijd veel van de kruidvat 2v5... wist niet dat ze bij de etos ook 2v5 hadden
Ik heb vals positief getest. Kv was omo wit testpoint licht streepje. Had zelfs voor de gein op 5 dpo een testje gedaan omdat ik er nog een had liggen en zelfs toen een licht streepje. Voor mij geen testpoint meer.
@ lievemama ja etos verkoopt tegenwoordig testpoint ook 2 v 5. @ Jennifer Ik heb dit ook meer gehoord daarom ben ik huiverig. Maar ik heb het nu 2 x met kruidvat testen gehad dus daar was ik een beetje klaar mee. Maar binnen 1 min was er een streepje wel heel erg licht. Heb wel een foto op me mobiel maar daar is die niet op te zien amper in iedergeval. Vanavond probeer ik wel even met camera te maken.
Hier ook lichte streepjes en toch ongi.... Maar kan niet met zekerheid zeggen dat het vals positief was. De trekpleister heeft trouwens ook 2v5....
Ik heb ze een keertje gebruikt, was toen niet zwanger en bij mij bleven ze ook echt omowit. Dus ik heb er geen negatieve ervaringen mee. Maar ben benieuwd naar je foto!
Vorige ronde gebruikt en ook een tuurstreepje maar was dus niet zwanger. Over een paar dagen nog een keer testen en dan zal ie vast donkerder zijn als je zwanger bent. Succes!
Ik gebruik 2v5 van de Kruidvat...de ene keer lees ik negatieve verhalen over deze testen...en de andere keer juist positief. Zal bij deze Etos testen ook wel zo zijn...Ze zeggen wel vaak, een streep is een streep....ik heb net ook (licht) positief getest met een KV test maar heb ook wel mijn twijfels...Eerder bleven de KV testen altijd Hagel wit bij mij...ik weet wel dat deze testen (waarschijnlijk van de Etos ook) heel gevoelig zijn...
Het is dus een beetje afwachten spannend hoor hoop het zo dan is het me gelukt met clomid en hoef ik over 2 maanden niet met vervolg behandeling oooh ik hoop het zo,... Thanks meiden...
Nou meiden gister dus een lichte test op de foto niet duidelijk omdat deze via me tel is genomen... Maar in het echt licht, maar breed en roze... Was test point... Nu is die wit dus ik denk hoe vreemd het ook is. Dat het een indroger was. Streep kwam met 1 min, met 4/5 min duidelijk. Vrijdag me nod maar mijn hoop is weg!! Het is dus nog even afwachten mijn vriend geloofde het echt niet ik zei die test was gewoon vals positief mijn vriend denkt anders om haha maar ik niet hoor
Wat raar zeg.. Echt balen! Hopelijk word je vrijdag niet ongesteld en heb je over een paar dagen alsnog een mooie test!
Ja het is heel vreemd :S Ik heb 1 x met kruidvat heel licht positief getest paar rondes terug. Maar dat was meer een twijfel geval. Voor de rest altijd witte testen gehad en we zijn al eventjes bezig. Nu dus voor het eerst echt een test die je met het blote oog gelijk ziet , roze en brede streep. En dan is die (waarschijnlijk) ook vals positief. Ik vind het echt #$$^#^@FSWT@##%