Door de schaduw vind ik het erg lastig te zien. Ik denk wel een streepje te zien maar het is erg lastig.
Bij beide denk ik wat te zien. Bij de bovenste duidelijker als ik het goed heb? Mag ik vragen welke jij gevoeliger vind? Ik wil nl die "blauwe" even proberen. Bij 2v5 krijg ik vage lijntjes, vandaar haha!
Hee bedankt voor jullie reacties! Ik heb geen idee welke gevoeliger is, daarom heb ik ook eens die andere geprobeerd hahahaha Blijven vage lijntjes ! Ik ga uit van mijn afgelopen menstruatie, dus nu 4 dagen overtijd. Ik ben nu meer dan een jaar van de pil af maar ik blijf een onregelmatige cyclus houden.. (bagger!) De reden waarom ik nu ben gaan testen is omdat ik zere booby`s heb en last heb van misselijke vlagen. Hebben deze testen voorgedrukte lijntjes?.. die + test en de standaard kruidvat test 2v5? gewoon ff afwachten dus.. lief dat jullie hebben gereageerd!! Liefs!
zie je echt een roze streepje al is die licht dan zou de tes wel positief zijn. gewoon effe 2 dagen wachten . Ik duim voor je
Ik zie op geen van allen een echte streep. Maar zie je hem in het echt wel, zonder constant te draaien bij het licht? Ik had dat namelijk ook in het begin, kreeg het streepje niet op de foto maar ik zag toch echt iets. Uiteindelijk werden de streepjes vanzelf donkerder. (met nieuwe testen bedoel ik natuurlijk...)
Lief dat jullie met me meekijken/leven! Vanmorgen even een nieuw testje gedaan.. ik maak mezelf gewoon echt helemaal gek volgens mij..
Op die laatste foto zie ik wel een heel licht streepje. Ik zou als ik jou was 2 Dagen wachten en dan nog een keer testen. Maar het ziet er hoopvol uit vind ik!