Wishful thinking of toch streepje?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Pekkie81, Jul 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pekkie81

Pekkie81 Lid

Apr 22, 2013
    40
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hey,

Had gisteren mijn regels moeten hebben en ben dus nog maar 1 dag overtijd...
    Vandaag test gedaan van Kruidvat 2v5. Kreeg binnen afleestijd een héél lichte lijn te zien... Bij mijn dochter had ik dit ook de 1e keer maar was dan wel week voor nod.Vandaar dat ik eraan twijfel of dit nu iets kan betekenen aangezien ik al 1 dag overtijd ben.

Aangezien dat hij zo licht is, ziet ge hem moeilijker op foto... Ik kan hem wel zien maar aangezien er veel wishful thinking aan de gang is :D wil ik ff jullie mening.

Alvast bedankt voor jullie meningen!!

Attached Files:

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

Nov 13, 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie wel een streep, maar kan niet zo goed zien of hij roze is op de foto...

3. Pekkie81

Pekkie81 Lid

Apr 22, 2013
    40
    4
    8
    NULL
    NULL
    in het echt is hij lichtroze.. weet dat grijs niet goed is...
    heb alsnog het gevoel dat mijn regels er door gaan komen..nog meer twijfels :S

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Staan ze niet veelste ver uit elkaar? Of zit ik nu verkeerd te kijken :p

5. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zie ook wel een streepje hoor!

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    zie wel wat twijfel idd over de kleur zoals de op de foto staat

weet je ook wanneer je je eisprong had?
    Je bent nu 1 dag overtijd..mischien toch korter

7. Pekkie81

Pekkie81 Lid

Apr 22, 2013
    40
    4
    8
    NULL
    NULL
    volgens de berekeningen moest ik mijn eisprong 4/07 hebben. Naar mijn mening (steken,pijn en rekbaar slijm) heb ik hem 6/07 gehad. Hebben er wel voor gezorgd om tijdens deze periode het nodige te doen..
    Vind het echt lastig dat het zo onduidelijk is.. heb ook 2 carrefour testen gedaan en die hadden ook lichte streep maar niet zichtbaar op foto. heb wel allerlei symptomen maar daar ga ik echt niet meer op af. Been fooled before dus ja..

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik denk dat dat streepje wat we zien niet op de juiste plaats staat.

9. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ja dit dus :)

10. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie 2 lichtroze streepjes dus denk eerder een valse test ik zie er 1 waar die hoort te staan en 1 daar weer links van haha

11. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Grappig.. 2 jaar geleden had ik ook rond 6-7 mijn eisprong en 19-7 positief getest. Nu 2 jaar verder een kleine dreumes rondlopen! een voorzichtig Gefeliciteerd!

12. Pekkie81

Pekkie81 Lid

Apr 22, 2013
    40
    4
    8
    NULL
    NULL
    zou idd wel een grappig toeval zijn! :D
    Begin wel te twijfelen, nog meer dus.. heb uurtje geleden bloeding gehad. Niet veel beetje rood en daarna lichtroos. Tot nu toe niets meer...
    Natuurlijk hoop ik op innestelingsbloeding maar lijkt mij nogal raar dat dit nu nog maar zou gebeuren. Ga dus moeten afwachten of het doorzet en effectief mijn regels blijken te zijn...
    Toch bedankt voor jouw positief berichtje ;)

13. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik zie helaas geen streepje, maar ik ben heel slecht in tuurtestjes..

Ondanks dat je een bloedingkje had hoop ik dat het toch positief voor je is hoor meis!

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Heb je nog getest? En is het bloeden gestopt? Kan heel goed nog een innestelingsbloeding zijn!

15. Pekkie81

Pekkie81 Lid

Apr 22, 2013
    40
    4
    8
    NULL
    NULL
    Regels zijn er doorgekomen, helaas... Maar had er mij ergens op voorbereid dus kan het wel relativeren..
    Better next month!!
    Bedankt aan iedereen voor zijn input! Echt super dat er zo een forum bestaat! Zulke vragen op facebook plaatsen zou toch maar raar zijn denk ik :D

Share This Page