hej hallo allemaal, nou heb ik een test gedaan vanmiddag van de kruitvat 2 voor 5,- deze heb ik al wel vaker gedaan maar nog nooit een indroogstreepje gehad..... wat moet ik hier nou van denken??
Hij is heel erg licht,hij lijkt rose maar en even dik als de controle streep. Alleen omdat ik hem niet echt duidelijk vind durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen of het een positieve test Kwam het binnen de tijd?
hej hoi, bedankt voor je reactie, nee niet helemaal.... denk ik... had hem na ongeveer 4 minuten weg gelegd en dacht toen wel een streepje te zien maar aan de andere kant dacht ik dat ik mezelf gek aan het maken was, na 20 minuten keek in weer en toen dit dus word er een beetje onzeker van dus dacht plaats hem hier
Ik zie ook wel iets, en na 4 minuten lijkt me meer dan genoeg reden om overmorgen nog eens te testen!
Nou volgens mij als de test negatief is en er dus geen streepje is valt er ook niks in te drogen. En ik zie hier duidelijk een streepje dus of ie nou is ingedroogd of niet, ik denk dat je test positief is! Morgen of overmorgen dus nog een keer testen, succes!
dit is mijn test nu een paar uurtjes later (had al eerder die andere foto gemaakt) en??? wat vinden jullie???? hier lijkt hij duidelijker trouwens
Ik zie hem!! En hij is roze... Ik zou morgenvroeg nog een test doen. Kruidvat droogt langzaam op en als je binnen 4 minuten idd een streepje zag dan zeg ik positief! In de gebruiksaanwijzing staat echter dat je na 5 minuten niet meer af mag lezen.. Maar je lijntje stond er dus al eerder.... afwachten dus! Spannend!
gisteren met middag urine maar had hem uit de prullenbak gevist op zoek naar een indrooglijntje haha proberen mezelf in bedwang te houden want kreeg een heel raar gevoel toen ik deze test vandaag nog een keer bekeek (helemaal blij) slecht van mij he