Meer dan een week ovulatietesten gebruikt. Word er niet wijzer van. Wie kijkt mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dee-tje, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hallo dames,

Omdat ik een nogal onregelmatige cyclus heb ben ik ovulatietesten gaan gebruiken deze maand. Dit is het resultaat. Ik word er niet veel wijzer van! Welke vinden jullie het donkerst?
    Ik zie namelijk geen echte uitschieter, maar nu staat bij de gebruiksaanwijzing dat het ook kan dat je geen teststreep donkerder dan de controlelijn krijgt, maar dat je evengoed een eisprong kunt hebben, en dat dan de donkerste telt. Of dat je je piek gemist hebt natuurlijk.
    Het kan natuurlijk ook dat ik mijn piek nog moet krijgen, maar zit nu op dag 25 van mijn cyclus ;) Dus zou wel laat zijn, maar niets is onmogelijk.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,6 KB
      Weergaven:
      29
  2. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Hoeveel dagen na je menstruatie ben je beginnen met testen?

3. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    4 november was de eerste dag van mijn laatste menstruatie en 18 november ben ik begonnen met het testen. 14 dagen dus. Dit omdat mijn cyclus nooit korter was dan 33 dagen en de langste 45 dagen. Maar gezien de onregelmatigheid zou het natuurlijk ook kunnen dat ik wel een keer een kortere cyclus kan hebben dan 33 dagen. Vind het maar lastig.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Misschien heb je je eisprong eerder gehad?

5. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Ik denk ook dat er best een kans is dat je eisprong eerder is geweest en dat je hem hebt gemist met de tests.

6. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Het zou natuurlijk kunnen, maar ik ben nog nooit zo vroeg geweest mocht dat zo zijn dan ;) Voor de zekerheid test ik nog een weekje door. Misschien moet hij nog komen, en zo niet dan hebben jullie misschien wel gelijk gehad.

7. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    als je onderschrift klopt dan kan je ei nog komen.
    Volgens mij lijkt die van de 19de het donkerst.

8. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Ik denk idd ook dat dat een mogelijkheid is. En vond zelf ook 19 en 20 het donkerst :)

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Kan nog komen...kan al geweest zijn...
    Kortom...doortesten!

10. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit deze maand ook gehad! Wij zijn nog niet bezig maar probeer wel mn cyclus goed te leren kennen. Mn cyclus is altijd 27 dagen (geen pil, geen spiraal gebruikt) dan verwacht je rond dag 13 ergens je eisprong te hebben toch?!
    Niet dus! Vandaag dag 17 en eindelijk een piek gevonden dus heb m blijkbaar op dag 18?:)

Ik heb ook altijd donkere testen zoals jij maar een piek gerken je meteen, die staat er niet tussen op je foto.
    Wie weet toch al eerder gehad of komt ie nog!

11. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou ook nog even doortesten! Je eisprong hoeft niet 14 dagen voor je volgende menstruatie te zitten, daar kan ook korter of langer tussen zitten. Ik heb toen ik ovulatietesten gebruikte ook een maand mijn piek gemist omdat ik één keer per dag testte. Dus daarna ben ik twee keer per dag gaan testen zodra ik m iets donkerder zag worden.

Succes, hoop dat je je ei snel vindt en snel zwanger mag worden!

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik denk ook dat hij nog moet komen. Je LF (fase tussen eisprong en NOD) kan prima korter zijn dan 14 dagen. Mijn LF bijvoorbeeld is 7-11 dagen...

Dus.... klus ze! :D

Ohja, en zie hierboven iets over twee keer per dag testen. Dat kan ook. Was bij mij ook nodig. Ik toonde maar héél even een piek en hij is nog nooit donkerder geweest dan de controlestreep. Voor hetzelfde geld heb jij morgen een dikke knalker hoor, maar het kan inderdaad!

Nog een edit: anders ff een ronde temperaturen? Stukkie goedkoper dan ovulatietesten....

13. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hoi dames

Ik denk inderdaad dat ik hem nog moest krijgen, want kijk maar naar de foto ;)
    Ik heb de afgelopen week getest met de Senisitest supergevoelige ovulatietesten, en kreeg nooit een donkerdere testlijn. Nu waren deze tests op, maar had nog wél de gewone Senitest ovulatietesten liggen, die zijn dus niet super gevoelig (hier teste ik voorheen meestal vrijwel wit mee) En kijk nu, de testlijn is zelfs ietsjes donkerder dan de controlelijn :) Staat op de gebruiksaanwijzing dat hij vooral aan de linkerkant van de lijn donkerder wordt, dus dat klopt wel. Ook heb ik sinds gister flinke steken in mijn rechter lies en waterige afscheiding. Verder ben ik ook ietsje misselijk :(
    Dus ik heb maar geklust vandaag haha ik denk dat het ei in aantocht is :D:D bedankt voor jullie reacties

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      4,7 KB
      Weergaven:
      5

Deel Deze Pagina