Dag dames, Ik ben niet op zoek naar 'wel of niet zwanger' beoordelingen, want ik ben er 99.999999% zeker van dat ik in de komende dagen ongesteld wordt. Maar ik had vanmorgen (10dpo) weer een heel vaag tweede lijntje op mijn k2v5, twee rondes geleden ook al een keer. Het zijn met recht tuurtestjes, het tweede streepje wordt pas na afleestijd zichtbaar en alleen in daglicht te zien (of onder een felle lamp). Vroeger bleven de testjes bij mij altijd omowit als ik niet zwanger was. Hebben jullie de laatste tijd ook vaak tuurstreepjes op de k2v5 bij niet-zwanger? Of is het wellicht een teken van wel ooit een beginnende zwangerschap/bevruchting, maar al afgeketst voordat het echt wat voorstelde. Dat je een minibeetje hcg hebt opgebouwd zeg maar. Op zich was de kans op bevruchting namelijk nogal groot (6 uur voor eisprong seks gehad), en ik bouw meestal snel hcg op, want bij ingenestelde zwangerschappen heb ik op 10dpo al duidelijke teststrepen. Wat is jullie recente ervaring met k2v5 testen?
Ik had afgelopen cyclus ook een tuurstreep die na afleestijd echt wel duidelijk en roze werd. Ik had was niet zwanger en had sowieso veel te vroeg getest. Ik wist meteen dat hij niet klopte en toch gaf het een raar gevoel. Tussen 2008 en 2010 heb ik heel wat kruidvat testen versleten zonder ooit zo'n resultaat.
Gek he! Bij mij zijn de streepjes ook elke keer wel echt roze. Het is niet echt erg, ik ontleen er geen hoop aan omdat ik weet dat bij een ingenestelde zwangerschap ik op 10 dpo écht duidelijke testen heb en geen tuurstreepjes, maar toch, beetje apart is het wel. Anderen ook diezelfde ervaring met recente k2v5-testen?
Kijk, om dit soort vage lijntjes gaat het (deze is van vanmorgen). Ik weet eigenlijk niet of het op de foto wel overkomt, het is er bijna niet op te krijgen. (zie je überhaupt iets?) In het echt zie je hem wel zonder dat je ervoor op je hoofd hoeft te gaan staan, driemaal een pirouette te draaien en een keer hocus pocus te roepen hoor. Maar wel zoals gezegd: heeeeel licht en alleen als je het in het licht houdt.
Ja dat kan in theorie wel, maar na 3 zwangerschappen een vroege innesteling is het niet heel waarschijnlijk. En bovendien voel ik dat mijn menstruatie eraan komt, dus hoopvol is het sowieso niet. Maar vandaar dat ik me wel afvroeg of het nu gewoon een fout van de testjes is of een minibeetje hcg van een bevruchting, waar die test op reageert? Van de bevruchtingen wordt immers 50-90% alsnog weer afgeketst, zo heb ik altijd gelezen.
Ik heb ook tuurstreepjes op de testen na mn miskraam terwijl ik toch al vier dagen ongesteld ben.. De streepjes zijn ook niet op de foto te krijgen.. Zijn wel van 123 testen, maar zijn hetzelfde soort
Ik zie ook een streepje hoor en hoef er niet heel erg voor te turen.. lijkt mij geen indroogstreepje iig
Ik zie m ook en hij is roze! De meeste lijntjes die verschijnen die vals zijn zijn wit of grijs. Spannend!
Heb het ook al gemerkt maar ik kreeg ze wel niet zo goed op foto want ik zie het duidelijk! dat KV2v5 achteruit is gegaan weet ik zeker maar dat dit geen prille zwangerschap is niet... Hoop dat het geen valse is voor je! Duimen omhoog!
Hmm jullie zijn duidelijk hoopvoller gestemd dan ik . Ik heb dit soort testjes eerder gehad met k2v5, terwijl ik gewoon ongesteld was zelfs (ik deed een testje omdat de ongi al heel snel weer minderde, en ik de volgende dag een hysteroscopie had waarvoor ik een lage dosis cytotec moest nemen, wat niet goed is bij zwangerschap - ik schrok me toen kapot van dat vage streepje, wist echt niet wat ik moest doen, 'gelukkig' kreeg ik 's avonds weer een fikse bloeding, toen wist ik iig zeker dat er niks (meer) zat) Nou ja, we wachten het af. De komende dagen sowieso geen gelegenheid om te testen, dus als ik maandag nog niet ongesteld ben doe ik wel weer een testje. Maar mijn hoop is zeer klein hoor.
Emily ik heb het ook al een aantal keren gehad hoor. Echt roze streepjes, niet zwanger. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het een echte is. 'Vroeger'......... (2009-2010) had ik dit nooit.
Hier helaas ook al meerdere keren streepjes gehad op deze testen en niet eens tuurstreepjes:x Waardeloze testen vind ik het, ik gebruik ze dan ook niet meer.
Stom he van die dingen! Welke merken testen (bij voorkeur te koop bij kruidvat en niet te duur) zijn beter? Niet voor nu, maar voor een andere keer, ooit, hopelijk. Begin al beetje oranje afscheiding te krijgen dus ongi komt er echt wel aan lijkt me, dus in dat vage streepje geloof ik ook niet zo.
Ik haal nu de testen van de action. Al verschillende gedaan en altijd omo wit, ook als de KV dus wel een tuurstreepje had. Maarja je leest hier ook weer verhalen van voorgedrukte streepjes op die testen, heb ik zelf niet gezien hoor, maar ik lees af binnen afleestijd en gooi een test daarna ook weg. (al geleerd van later aflezen dus dat doe ik niet meer) Je wilt er zo graag vanuit kunnen gaan he van die testen, irritant soms die onzekerheid of zelfs een beetje blijheid terwijl het dan dus vals positief is!
Had ik laatst ook op 10dpo. 2 dgn lang zelfs een licht roze streep binnen afleestijd. Vorige week toch ongi Maar hierdoor wel een lesje geleerd; zal de volgende ronde niet vroeg testen. En al helemaal niet met kv2v5. Heb nu action testen in huis gehaald.