Ik vind het zo grappig dat het meteen op de testen wordt gegooid, dat die niet goed meer zouden zijn of veranderd. Ik denk eerder dat wanneer je zo'n streepje hebt er wel degelijk een bevruchting is geweest en dat de tijd uitmaakt of er een goede zwangerschap uit volgt of dat je gewoon ongesteld wordt. Daarom is het vaak het handigst gewoon pas te testen als je niet ongesteld wordt, om de vroege afstotingen of niet-innestelingen niet als iets verdrietigs te ervaren of als miskraam. Of je geeft natuurlijk gewoon de testen de schuld TS. Ik zie inderdaad ook een streepje en ik denk dat dat komt door eigen hcg en dus niet aan de test ligt. Afwachten of het gaat stijgen en inderdaad in een zwangerschap zal uitlopen! Spannend voor je! Ik duim en kan me best indenken dat dit het begin is van 9 maanden
Hoi Marijn, Ja ik denk ook dat het eventueel wat mini hcg kán zijn, omdat zoveel zwangerschappen in het allerprilste begin al misgaan, en dan wel een klein beetje hcg aanmaken. Als die testjes hypergevoelig zijn kun je dat dan oppikken. Rare situatie hier; 15dpo en nog geen ongi . Meestal vanaf 10 a 11 dpo licht bloedverlies (bruin/roze) en vanaf 13 dpo écht. Nu wel paar keer een beetje bruin of oranje gehad afgelopen dagen, maar meestal helemaal niets en zeker niets ongiachtigs. Maar voel me ook totaal niet zwanger! Mijn lf kan wel eens wat schommelen, maar langer dan 14 dagen is hij nog nooit geweest. Dus een rare cyclus is t sowieso.
Wat Marijn zegt klopt helemaal. Zat dit alles te lezen en wilde precies hetzelfde opschrijven hier. Er zijn veel bevruchtingen die zeg maar "stuk lopen" voor NOD. Zie dat veel meiden, lees het ook bij andere topics, niet alleen veels te vroeg testen maar zelfs testen uit elkaar halen om maar een streep te zien. Begrijp heel goed dat ze willen weten het deze maand gelukt is of niet. Ik heb bij mijn eerste ook 2 dagen voor NOD getest. Maar de teleurstelling is alleen maar groter dan, denk ik althans. En al helemaal wanneer je een aantal dagen voor je NOD een lichte streep ziet en dan toch ongesteld wordt. Hoop dat iedereen heel snel 2 vette strepen op hun testjes zien.
Klopt, het vroege testen is ook gewoon zinloos.... Ik heb inderdaad wel eens een duidelijke positieve gehad, maar werd gewoon ongesteld. En nu een vaag tuurstreepje en ongi vooralsnog niet. Je weet mrt zo'n testje gewoon nog niks. Enige reden dat ik vorige week er al een deed; mijn man en ik waren 4 jaar getrouwd en het leek me zo'n leuk cadeautje om een posi test onder zijn neus te schuiven...
Ik had vorige ronde een tuurstreepje op k2v5. Achteraf geteld en mijn ei was een tweetal weken later gekomen dan ik dacht, en net rond de dag van eisprong heb ik zwangerschapstest gedaan, die een tuurstreepje gaf. Dit moet door mijn eisprong geweest zijn. Maar het was een super-tuurstreep Je moet hem eerst 3 x van richting draaien en pas met veel lichtinval zag je iets hihi.
Er is niks mis met die testen hoor! Altijd heb ik witte testen, behalve de keer dat ik zwanger was Ik had op 9 dpo getest en die streep kwam pas na 5 minuten. Deze streep zie ik ook goed, dit kan 2 kanten op.
Met mijn eisprong ben ik zeker niet in de war, want ik had zaterdag 10 mei een knallend positieve ovulatietest, en die avond een aantal uur niet-te-missen ovulatiepijn. Dus dat kan bij mij geen verklaring zijn! Nu 16 dpo, geen ongi, maar op vage testjes zit ik ook niet te wachten. Nul komma nul testdrang ook, dus ik wacht tot woensdag of donderdag. Mocht ongi er dán nog niet zijn, nouja, dat zien we dan wel weer....
17 dpo alweer... Zou het dan toch....? Ik durf alleen niet meer te testen , ben bang dat de seconde dat ik met een testje op de wc ga zitten ik bloed zie.
Ik had ook echt witte testen tot de laatste keer. Mijn lf is 10, ik voelde dat ik ongesteld moest worden maar het gebeurde niet.. Toch maar getest, streepje! Ook zichtbaar op de foto! Nu op 17 dpo zou ie eigenlijk wel opgelopen moeten zijn! Ik zou testen! Oh, en ik voelde juist ook niets, was ervan overtuigd dat het negatief zou zijn deze ronde
De foto op de test is zo opgedroogd dat er inderdaad wel vage streepjes verschijnen. Die heeft totaal niks te maken met "mini hcg" Je moet test lezen binnen de afleestijd en dus ook geen foto's maken uren na gebruik. Dat gene wat ik zie op de test vind ik geen duidelijke streep. Ik vind het meer een vage waas...sorry.
Toch maar weer even testen dan voor alle zekerheid? Ik heb bij mezelf nog nooit valse streepjes gehad, zelfs geen indroogstreepjes na uren, hoe ik ze ook kantel of tegen het licht houd. Ze zijn en blijven witter dan wit.
Emily je hebt de 20ste getest en toen kreeg je een tuurlijntje (wat ik ook zie op je test). Heb je nogmaals getest sindsdien, of wanneer ga je weer testen? Het moet nu wat duidelijker zijn mocht je zwanger zijn, ik duim voor je.
Nee, sindsdien niet meer getest, durf niet meer... Ook nog geen ongi, overigens. Nu inmiddels wel vet overtijd, maar het voelt gewoon niet als zwanger.. Dus ben bang dat het alleen maar een teleurstelling gaat zijn als ik een test doe...
Haha, de meesten hadden er allang een paar testen doorgejaagd. (over mezelf gesproken) Nou hoop voor je op een goede afloop, succes meid.
Wow wow wow! Ik ben dus gewoon hartstikke zwanger! Dit streepje is van ongeveer 5 min. na start test, kruidvat-eigen kleurt ie nu nog steeds verder door.