Hoi, Ik ben nieuw hier, ben al een tijdje ah lezen... Ik heb een vroege test gedaan, de Sensitest Midstream, graag had ik jullie mening gehoord... Ik ben nu 8dpo (ofwel 6 dagen voor de NOD) (Ik weet het binnen 2 dagen, of langer nog eens testen...)
Ik zie ook iets, maar heb geen ervaring met deze testen. Hoop dat hij morgen donkerder is. Duim voor je.
Is je test hier al opgedroogd? In dat geval kan het een indroger zijn. Is ie nog nat dan heb ik goede hoop voor je dat ie donkerder wordt. Ik had 9dpo een tuurstreep met action en zie banner
Uhm, een pennestreep als je met je ogen dicht kijkt misschien... Ik zie gewoon een tweede streep hoor. Hij is breed, maar niet overal even donker wat heel vaak voorkomt en niet hetzelfde is als een pennestreep. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
ik zie wel duidelijk iets, maar het is nog wel erg vroeg natuurlijk, dus overmorgen weer een keertje testen, spannend hoor.
Bedankt voor de reacties! Deze morgen nog een test gedaan, die was negatief... Tot een uurtje later, zag ik een heel lichte streep (moeilijk te zien op foto) Weer wachten!
Pennenstreepjes betekent negatief helaas. Maar... Jij bent nog niet ongesteld en nog ruim voor nod dus houdt de moed erin. Even weer nogmaals testen, als je 4 dagen voor je nod zit.
Weer die pennenstreep, maar nu 2, 1 langs elke kant van de teststrook. En dit binnen de toegestane tijd. Ik ben vandaag 4 dagen voor de NOD.
Ik heb eens getest met "One step" dipstick. Deze geeft een héél lichte tuurstreep, te licht voor op foto...
Hoort het streepje niet te staan tussen die 2 pennenstreepjes? Sorry meid, ik zie het nog niet. Ik ga duimen voor je.
Wat een rare testen, ik was na de eerste test overtuigd dat je zwanger was. Ik hoop het voor je. Ik zou inderdaad ook even een andere test doen.. kruidvat 2 voor 5 euro oid. Succes