Hallo iedereen, Graag had ik jullie mening over mijn ovulatietesten, zie hieronder op de foto. De testen zijn (van boven naar onder) van: Dinsdag avond 19 uur Woensdag ochtend 11 uur ( lijkt mij positief toch?) Woensdag avond 19 uur Maandag en dinsdag rekbaar slijm, heel duidelijk gezien. Nu heb ik dinsdag avond en donderdag avond geklust. Nu vandaag heb ik last in mijn lies streek. Zo een zeurderig gevoel. Kan het toch zijn dat mijn eisprong nu pas is? 4 dagen na mijn positieve test? (Woensdag) Alvast bedankt voor jullie reacties 😃
De tweede lijkt op een knaller, maar kan nog duidelijker... Heb je daarna geen testen meer gedaan? Ik heb begin vd week ook rekbaar slijm gehad enorm veel En ws komt mijn ei er nu pas aan Onderste is van net
Ik denk dat dat zeker mogelijk is. Er staat op de handleiding dat je eisprong is tussen de 24 en 48 uur. Maar ik zeg altijd: "Ons lichaam is geen handleiding!" Bij de meeste dames zal de eisprong misschien tussen de 24u en 48u plaatsvinden. Maar ik denk dat er omgekeerd ook bij veel meiden een eisprong is die wat later kan zijn en dat er vaak veel te vroeg gestopt wordt met klussen (vaak al na 1x na de positieve test). Net zoals een 'standaard' cyclus van menstruatie 28 dagen duurt ... van de meeste niet dus, haha!! Snap je wat ik bedoel? Elk lichaam is anders... Veel succes hoor!!!!
Hey Molensteen, Ik heb op donderdag avond en vrijdag avond nog een ovu test gedaan, deze hadden een streep, maar waren zeker net zo onduidelijk als de laatste op de foto (woe avond). Jouw test is idd die laaste ook duidelijk te zien, toch vreemd hoe een lijf soms reageert... pfff Gisteren avond kon ik moeilijk in slaap komen, echt veel last gehad van mijn linker lies en krampen/vervelend gevoel heel laag, achter mijn schaambeen (denk ik). Nu nog steeds dat gevoel onderin, zo wat trekkering/tintelend, lies valt nu wel mee gelukkig. Maar kan het zijn dat je 2 dagen last heb van een ei? @Nellie, als mijn cyclus 28 dagen is deze keer, zou mijn meest vruchtbare dag op of rond 7 (dus gisteren) geweest zijn. Maar dacht zelf dat hij al eerder geweest is door die positieve ovu test op woensdag ochtend. Donderdag avond hebben mijn vriend en ik nog geklust, hopelijk is er daar nog wat van blijven hangen..... Daarjuist naar het 'groot' toilet geweest (sorry voor mijn taalgebruik) en bij het afvegen vooraan toch nog redelijk wat slijm. Kon er nog wel op het papier een klein stukje draad van trekken, dus toch nog wat elastisch.... Vanavond vriendlief nog maar eens leuk aankijken om toch nog eens te klussen En dan weer afwachten dus....
dat vraag ik me dus ook af,ik heb 3 december een knaller gehad,toen 4 december weer,en helaas testjes toen op dus dacht mn ei komt nu,we hebben de nacht van 2 op 3 december goed geklust,daarna pas weer 6 of 7 december,omdat mijn lief een kaakontsteking had,nu ben ik aan het testen,normaal cyclus van 27 dagen,en ze krijgen een streep,zowel van het kruidvat als de extra sensitive van zwanger en kids,en geven beide een mooi streepje,maar zeker niet binnen 5 minuten,kan mij ei zoveel later zijn geweest?of zijn dit nou indroogstreepjes?op 2 verschillende merken?daarom denk ik echt zou mijn ei nou zoveel later geweest kunnen zijn?ik snap er niks meer van,ben wel oficieel overtijd....ga als ik vrijdag nog niet ongi ben bloed laten prikken...weten jullie al meer?