Vervelend, heb ze een paar jaar geleden gebruik en waren toen prima. Streep bij zwanger en wit bij geen zwangerschap. Maar ja tijden veranderen... Vooralsnog geen tekenen van ongesteld maar heb een cyclus tussen de 26-28 dgn. Als ik maandag niet ongesteld geworden ben maar eens een andere test gaan gebruiken. Hoop voor jou dat het wel raak is. Wanneer is je nod?
Mja zo heeft idd elke test zn voor en nadelen. Ik heb er zowel bij mn dochter als dit keer positief mee getest. En toen ik niet zwanger was was t ook echt negatief..
Ik heb op deze testen nooit een vals resultaat gehad. En toen ik wel zwanger was was deze de eerste die het aangaf.
Ik heb er ook nog eentje maar wacht nu eerst maar NOD af. Zal hem sowieso wel even posten als ik hem gedaan heb. Merk dat ik zelf, ondanks de nega testen van vanmorgen, toch een een beetje hoop heb... Oh, de test van vanmorgen heeft nu ingedroogd ook een vaag lijntje, niet als gisteravond maar wel enigszins zichtbaar. Op de predictor zie ik met meer dan goede wil heeeeeeeeeel in de verte iets maar mag echt geen naam hebben.
Toch geen geduld Hierbij de foto van vanmorgen. Volgens mij had hij nu wel wat duidelijker al moeten zijn toch? Ik heb een cyclus van 26-28 dgn. Vandaag dag 27.
Hij staat er wel! Heb je geen kv 2v5? Spannend hoor! Ik vertrouw ze ook niet meer maar je krijgt er stiekem wel hoop van! Ook vanochtend hier weer een streep die sneller verscheen dan de andere...
Staat wel echt een streepje, misschien ook een andere test doen? Kv 2v5 kan soms al heel duidelijk zijn vergeleken met andere testen.
Zie echt wel een streepje. Lijkt wel wat licht voor de termijn, maar dat is altijd lastig te bepalen. Hoop dat ze de komende dagen duidelijker worden!
Helaas, toch indrogers denk ik. Op dit moment lichte buikkrampen en licht begonnen met vloeien. Stiekem toch een baalmomentje...
binnen... zou ook nog kunnen dat er wel wat gezeten heeft maar niet doorgezet heeft, nadeel van voor nod testen waar zit jij in je cyclus?