Tuurtje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anbrow1, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Dit is de mijne...

2. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Oh hij draait m :(

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Tuurstreepje kv 2v5... Wat denken jullie?

4. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zie niet echt iets sorry op beide testen....zou nog even geduld hebben weet niet hoe ver je bent.

5. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Dit zijn ze van afgelopen 4 dagen

6. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    En deze van vanochtend.. Miss word ik gek hoor

7. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Zie je zelf wel streepjes dan? Als je vier dagen naast elkaar legt hoor je toch een steeds duidelijkere streep te zien? Je moet je foto's bewerken om iets te zien. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik denk dat ze niet positief zijn. Misschien heb ik het fout! Laten we het hopen voor je..

8. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo zagen die van mij er 4 dagen voor NOD en 3 dagen voor NOD uit

Bijgevoegde bestanden:

9. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Jaa ik zie ze zeker en ik maak ze wat donkerder omdat ik weet dat de fotokwaliteit hier achteruit gaat. En ik zie ook dat de laatste duidelijk donkerder is dan die twee eerste maar je hebt gelijk ik wacht het af.

10. Maybee ik zie idd niet veel helaas.. Maar zie dat je pcos hebt?? Het schijnt dat mensen die dat hebben altijd een speciaal hormoon hebben dus 9 van de 10 keer streepjes plassen op welke test dan ook, ovutesten kunnen bijv wekenlang megapositief blijven daardoor..
    Niet om je te ontmoedigen, maar dagen zulke lichte streepjes is niet goed.. Dan had ie al wel donkerder moeten zijn ben ik bang. Zou even paar daagjes wachten en dan weer testen

11. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ja mensen met pcos hebben soms een verhoogd lh hormoon waardoor ovulatietesten niet betrouwbaar zijn maar dit kan en hoeft zo niet te zijn.maar dit is bij ovulatietesten en niet bij zwangerschapstesten. Jaa klopt maar ik zit nog erg vroeg in cyclus en aangezien hcg om de twee dagen verdubbeld hoef je niet iedere dag verschil te zien. Bij het tweede en vierde streepje zie je wel dat ie donkerder geworden is. Maar ik vertrouw ze niet zo. Ik wacht het gewoon even af :)

Deel Deze Pagina