Dames, 26/27 februari waarschijnlijk me eisprong gehad. Action ovluatie testen worden niet even donker als de controle streep wie heeft dat ook. 2 maanden al. Stel dat ik niet zwanger ben deze maand wil ik clearblue gaan halen en als dat ook negatief is wil ik bloedprikken wie test er ook negatief met action testen
Ja dit is mijn meest positieve test van de action terwijl ik gelijktijdig een knaller had met onestep testen!
Deze zij allebei van gisteren. Getest met dezelfde urine. Ik test dus ook negatief met action.. Gebruik nu de extra gevoelige dipsticks van 2besure.
ik testte officieel gezien ook negatief met de action. Die van mij was denk ik net als voila. Misschien dat die van mij nog net een tikkeltje donkerder was. Maar ik vond dit nog wel duidelijk genoeg dus bleef gewoon action testen gebruiken. Ik kan me voorstellen dat LJJ andere testen is gaan gebruiken. Daarmee lijk je niet echt een duidelijke piek te vinden
Ik heb hetzelfde, maar als je de controle streep vd action ziet, is deze wel belachelijk donker. De teststreep vd dipstick en de teststreep vd action lijken wel even donker. Misschien dat we daarom nooit een echte knaller krijgen op de action test? Ik heb afgelooen maand mijn eisprong gemeten met de action test. Wel geteld een maal gezellig gemaakt en was zwanger. Dit werd een vroege miskraam (4 dagen na NOD). Dus ze doen hun werk wel als je het mij vraagt. Hij liep dag erna ook weer netjes af.
Bij mij vorige maand had ik wel een echte knaller met action. Maar ik hoor dat meer vrouwen geen knaller krijgen met action, maar ach, als je dat weet van jezelf en van die testen dan is gewoon een donker streepje plassen ook duidelijk, toch? Als hij de rest van de maand tenminste licht is.
Dat stelt mij weer gerust want mijne waren gister ook zoals de jouwe.. Ik tuurlijk alweer in de stress want was er van overtuigd dat hij echt donkerder moest zijn dan de controlestreep haha
Ik zou wel even doortesten tot je menstruatie.. Alleen dan kan je Met zekerheid zeggen dat jij geen knallers krijgt. Tenzij je ook temperatuurt!