Ik lijk wel iets te zien had m nog beetje bewerkt ook dan denk ik wat te zien nou ben ik geen pro in turen. Is het met ochtend urine of? Morgen vroeg nog een testje?
Het is inderdaad heel heel tuur... Nee is met middag urine, net gedaan.. zit op het moment op 10dpo.. Ik hoop het zo en dat de medische molen ons bespaart blijft over 2 maanden
Er loopt net zo’n barstje bij jouw foto door mijn scherm! Dus had me iets verkeken zie ik nu.. maar ik zie ze wel hoor! Hopelijk gaat t de goede kant op voor je!!
Dan zou je ook nog maar 9 dpo kunnen zijn vandaag. Ik zie helaas (nog) niks, hoop dat je morgen meer kunt zien op de test. Daarnaast kun je met action prima testen hoor, ik testte deze zwangerschap al op 8 dpo positief met de gewone action testen.
Kijk eens aan! Ik zal morgen vroeg gaan testen! Dit was ook met middag urine.... in het echt lijkt het wel alsof er wat te zien is maar wel turen.. we wachten "geduldig " af haha
Zeg dat.. we hopen het zo na 1 miskraam en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap anders in april de mm in..