Hoi dames, Ik heb vermoedelijk 8 juni mijn LH piek gehad met positieve action ovulatie test (zie voor verhaal mijn topic 'ovulatietestjes na miskraam') . Ik vermoed dat mijn eisprong rond 8-9 juni is geweest. Ik heb me al die tijd 'vreemd' gevoeld. Plopjes in de onderbuik, geen echte pijnlijke maar wel volle borsten, ontzettend moe en de muren komen op me af zo druk is alles om me heen. Vandaag zit ik op ongeveer 9 a 10 dpo als het goed is. Ik heb vanmiddag getest met middag urine en denk iets te zien. Hij zal de konende dagen moeten gaan oplopen als het raak is, maar zien jullie ook wat ik zie? Alvast bedankt voor het meekijken!
Ik denk dat ik in de verte een klein licht dun streepje zie. Maar je bent ook pas op 10 dpo Ik teste toen negatief en pas 1 dag voor nod positief. overmorgen weer?
Ik ook durf alleen nergens op te hopen. Zo angstig voor een teleurstelling (en aan de andere kant ben ik ook nuchter) maar de wens is zo groot na wat we hebben meegemaakt. Ik ga overmorgen weer testen ja
Vanmiddag weer getest. Het streepje staat er nu zonder dat we hoeven te turen. Voel me vandaag ook weer super beroerd. Ook wat last van lichtje krampjes. NOD is nu over 2 dagen, het blijft dus nog even spannend Foto is genomen na 5-7 minuten. *fingers crossed*
Dank voor jullie reacties! In het echt zie je hem wel super duidelijk (veel duidelijker dan de 10dpo test) en streepje is roze. Afwachten, inderdaad hopelijk snel een knaltest
Ik zie iets maar dat is geen positieve test maar een ophoping van kleurstof. Hopelijk heb je van de week meer duidelijkheid!
Gelukkig heb ik ervaring met deze testen en weet ik dat het geen ophoping is na al veel (licht) positieve testen te hebben gehad