Sensitest/ZK ovulatietesten, welke is beter?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamabri, Sep 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou de titel zegt het al. Welke vinden jullie beter? Sensitest of Zwanger en Kids testen.

Ik heb eerder sensitest gebruikt, was daar ook tevreden over, maar zag dat de ZK goedkoper waren, maakt het veel verschil?

2. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Ik heb geen idee wat het verschil is. Ik gebruik nu voor her eerst ovu testen van z&k. En ik ben er wel tevreden over kijk maar in mijn fotoalbum :)

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ligt volgens mij aan je lh concentratie of sensitest goed werkt :)

4. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Zwanger & kids vond ik erg fijn!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik gebruik(te) ook altijd zwanger en kids. Nooit problemen mee gehad, altijd mooie knallers:)

6. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind z&k fijner (duidelijker).

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

bedankt voor de reacties, ik heb de z&k besteld, hopelijk krijg ik ze morgen binnen.

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Z&K is fijner omdat deze minder gevoelig zijn en je dus echt een positief test goed kunt onderscheiden van een negatieve test, geen twijfels dus. Die had ik wel bij sensitest omdat het streepje lang donker bleef bij mij terwijl mijn eisprong al was geweest, maar gebruikte ook de digitale CB ernaast dus die bevestiging was wel fijn... bij Z&K zou dat niet nodig zijn geweest.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Okee, duidelijk, ik was ook tevreden met sensitest toen, 2x in de eerste ronde zwanger geraakt ;) Ben dus benieuwd, ik heb ze binnengekregen.

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Bij de vorige zwangerschap ben ik ook meteen zwanger geraakt toen ik ovulatietesten voor het eerst gebruikte. Die waren toen van testpoint maar dat zijn dezelfde als sensitest volgens mij... althans ze zagen er hetzelfde uit... dus ja ze doen het wel hoor maar ik vond het wel meer twijfelen.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

En heeft iemand enig idee wanneer ik zou moeten starten? Normaal heb ik een cyclus rond de 28 dagen en zou ik op dag 11 moeten beginnen.

Maar heb een MA gehad en afgelopen vrijdag voor het eerst ongesteld geworden na exact 5 weken (35 e CD) Gewoon 28 dagen aanhouden?

12. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Ja gewoon op dag 11 beginnen dan kan je het niet met missen. Beter teveel testen dan te weinig ;)

Share This Page