Nou de titel zegt het al. Welke vinden jullie beter? Sensitest of Zwanger en Kids testen. Ik heb eerder sensitest gebruikt, was daar ook tevreden over, maar zag dat de ZK goedkoper waren, maakt het veel verschil?
Ik heb geen idee wat het verschil is. Ik gebruik nu voor her eerst ovu testen van z&k. En ik ben er wel tevreden over kijk maar in mijn fotoalbum
Z&K is fijner omdat deze minder gevoelig zijn en je dus echt een positief test goed kunt onderscheiden van een negatieve test, geen twijfels dus. Die had ik wel bij sensitest omdat het streepje lang donker bleef bij mij terwijl mijn eisprong al was geweest, maar gebruikte ook de digitale CB ernaast dus die bevestiging was wel fijn... bij Z&K zou dat niet nodig zijn geweest.
Okee, duidelijk, ik was ook tevreden met sensitest toen, 2x in de eerste ronde zwanger geraakt Ben dus benieuwd, ik heb ze binnengekregen.
Bij de vorige zwangerschap ben ik ook meteen zwanger geraakt toen ik ovulatietesten voor het eerst gebruikte. Die waren toen van testpoint maar dat zijn dezelfde als sensitest volgens mij... althans ze zagen er hetzelfde uit... dus ja ze doen het wel hoor maar ik vond het wel meer twijfelen.
En heeft iemand enig idee wanneer ik zou moeten starten? Normaal heb ik een cyclus rond de 28 dagen en zou ik op dag 11 moeten beginnen. Maar heb een MA gehad en afgelopen vrijdag voor het eerst ongesteld geworden na exact 5 weken (35 e CD) Gewoon 28 dagen aanhouden?