Ik zie hem ook op de tweede foto! Spannend hoor ! Ik zit ook op dag 21, net als jij. En ben al daaaagen misselijk, ik denk dat ik me morgenvroeg ook niet kan bedwingen .
Ik zie hem ook op de tweede, zonder vergroten! Ik ben benieuwd morgen, kom morgenvroeg wel even spieken in dit topic .
Weer een testje gedaan, maar zó licht. Vrees dat ie niet te zien is. kwam wel snel, binnen 10 minuutjes. Ik vind alleen dat het bij deze testjes zo lang duurt voor het roze is weggetrokken? Zeker 5 minuten, nog ietsje langer zelfs... Is dat met de z&k midstream ook?? Nou komen ze weer meiden:
Op de onderste lijk ik het te zien. Gauw je camera fiksen . Ik zie ook wat lichts bij mij in het echt, op mijn foto zie ik eigenlijk niets. Veel te vroeg ook natuurlijk, maar zo leuk spannend weer. Heb hem opengemaakt, foei .
Ik vertrouw die z&k testen niet. 3 dagen terug licht positief. Vriend zag de streep, mn moeder en meiden hier ook. En vandaag.... .blanco!
Soit, je moest eens weten hoe vaak jouw testje al door mijn fotoprogramma gegaan is Maar: ik zie het streepje! Spannend!! Overigens hoeft het nog niets te betekenen dat-ie vandaag weer zo licht is. HCG verdubbelt niet in een nacht Het blijft spannend....... We wachten op "de vakantietester deel III".......
Ik vind je controle streep wel heeeeeeeel erg licht normaal zijn die donker paars ,,, Bij de T zie ik het niet maar ik vind het zowizo een vreemde controle streep , zou een nieuwe doen
Ja ik denk dat ik morgenochtend een nieuwe test doe. Deze was van vanmiddag. Is toch minder geconcentreerd.
Ben ik weer Positief 84, dankje voor je reactie! Meijke' ik zie niks, maar kan natuurlijk aan de foto liggen. Ik kon me ook niet bedwingen, is ook spannend . Annie: vaag zeg Zouzograag: meen je niet! Lief van je zeg Bessie: ik zie het niet op de foto, maar dec is idd licht..... Succes morgen, ik duim voor je! Thanks allemaal voorjullie reacties!! Zou overmorgen moeten testen maar vrees dat ik morgen niet kan laten . Heb nog 1 z&k dipstick in huis, en vanmorgen z&k midstreams besteld. Hoop dat die fijn zijn, vond de dipsticks zo petit....