Soit, klopt je banner wel?! Drie dagen geleden heb je voor het eerst getest en zagen we een streepje. Maar dan was je volgens je banner 2+6 en dan kan je toch helemaal nog niet testen want dat is 6 DPO! Of.. ben ik nu zo'n dramatisch rekenwonder?! (ps: ik kreeg net van Deesdees bericht dat mijn banner ook niet klopte, die stond ineens op 21 weken. I WISH! Hihi)
Zouzograag: Als het goed is was mijn ei 2 dagen eerder, dan was het een cyclus van 25 dagen... Korte cyclus dus... Dan klopt het toch, mijn banner?? @ pandora, wanneer ga je weer testen?
Dus ei op dag 11. Dan zou nod zijn op cyclusdag 25. Valt bij mij op 20 sept. ( is vandaag trouwens). Is dan wel gek dat je een banner niet aan je cyclusduur kunt aanpassen of niet?
Ka wel soit ik had exact jou cyclus. Beetje schuiven met de uitgerekende datum of de eerste dag van je laatste menstruatie. Die banners gaan altijd uit van 28 dagen en houden geen rekening met andere factoren. Iig gefeliciteerd!
Oh. Daar had ik nooit aan gedacnht. Is dat dan wel betrouwbaar als je zelf gaat verschuiven? Dankjewel nedjla
Ja weet je ei en je eerste positieve test dus weet ongeveer hoelang je zwanger ben. Met je termijn echo kun je je banner altijd nog beetje aanpassen. Ik moest bijvoorbeeld nog een dag vooruit. Zoals hij nu staat klopt hij niet natuurlijk. Als.jij denkt dat je bijv 4 weken ben gewoon aanpassen zodat hij 4 weken zegt
Gewoon een beetje schuiven, Soit. Precies wat Paula zegt. En in jouw geval dus een paar daagjes erbij! Of het betrouwbaar is? Mwah. Je weet het uiteindelijk toch niet totdat je je termijnecho gehad hebt. Bij de eerste echo's krijg je soms toch dat heen-en-weer geschuif. Maar nu lijkt het alsof je je NOD nog lang niet in beeld hebt
Vanmorgen Zelfde streep en bloedverlies Gisteren ook wat bloed Cyclusdag 23 vandaag En ik moet zo naar de gynaecoloog
sorry hoor maar ik ben echt een kukel met zulke dingen. mijn ei was 2 dagen eerder dus dan kan ik beter mijn banner 2 dagen vooruit zetten?? @ pandora; hoe was het bij de gyn??
heb op een site een berekening gemaakt mt eerste dag laatste menstruatie én cyclusduur. Hij moest idd vooruit dus voila Bedankt!
Goed Gyn zag zelfs een kleine ring met een stipje....erg prille zwangerschap Gezien het bloedverlies kan het alle kanten op Over 2 weken mag ik weer terug komen voor een echo Ik mag sowieso onder behandeling blijven.....ze gaat pas denken aan weer overname door een VK als ze me naar huis kan sturen met een echo met een kloppend hartje
Nog even een testrijtje... De 2e test was lichter dan de eerste... Vandaar dat ik erna nog een paar testjes heb gedaan. De eerste is met (geconcentreerde) middagurine, de rest met ochtendurine... Groetjes Soit