Hey dames Ik heb 2 april een ma gehad en curretage (7/4). Met pasen op 18/4 had ik weer een negatieve zwangerschapstest. Daarna ben ik ovulatietesten gaan gebruiken en ik had daarmee (dacht ik) op dag 14 (22/4) na de curretage een positieve test die ook weer afliep. Nu moest ik gisteren op controle bij de gyn en kreeg ik een inwendige echo. De gyn zei dat ze kon zien dat mn eisprong eraan kwam. Huuhh dacht ik maar goed t kan dat die hormonen eerder nog wat ontregeld waren. Nu ben ik weer gestart met de ovulatietesten en ze zijn zo omowit dat ik het niet echt meer snap. Ik wil natuurlijk niet twijfelen aan die dokter maar toch.snap ik het niet. Zou het kunnen dat mijn ei bevrucht is en daarom zo duidelijk te zien was? Of zijn mn hormonen zo ontregeld dat die testen geen zin hebben? Graag jullie mening P.s. Helaas lukt het me niet foto's toe te voegen via mn mobiel
Vreemd dat de arts dat zegt terwijl de ovu testen wit zijn. Ik zou niet weten of een bevrucht eitje er uitziet als een eisprong. Als je zwanger bent zal een zwsch test nu nog negatief zijn. Hopelijk over een weekje wel positief!
Ovutestenwerken niet voor iedereen helaas. Heb met hetzelfde merk gehad dat ie wel werkte en een andere cyclus niet terwijl k toch echt een eisprong had beide cyclussen. Ik zou eerder de arts vertrouwen dan zo een testje hoor
Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar dit was ook het verhaal bij mijn zus. De gyn zei dat er een erg rijp eitje klaarstond. Dit bleek achteraf het bevruchtje eitje te zijn en dat is nu mijn schattige neefje. Ik hoop het in ieder geval voor je! Overigens heb ik op 31 januari een curettage gehad en werd 28 dagen daarna ongesteld. De gyn zei bij de nacontrole dat hij het onwaarschijnlijk zou vinden dat ik een eisprong had gehad na de curettage, hij verwachtte dat het herstel niet zo snel zou gaan. Ik had echter veertien dagen na de curettage een positieve ovulatietest, die een paar dagen daarvoor lichter was en dus langzaam opliep. Bovendien werd ik 14 dagen na mijn positieve ovulatietest ongesteld. Volgens mij kan het dus wel zeker! Succes ik duim voor je!
Oehhh spannend! Ik wacht af. Weet nog niet exact wanneer ik zal testen. Kijk gewoon wat mn gevoel zegt. Eerst maar even wachten of ik niet gewoon ongesteld word...
Als de arts zei dattie zou gaan springen, zittie nog in de eierstok en kan hij dus niet bevrucht zijn.