Als je het streepje maar binnen de tijd hebt gezien mag je daar prima naar kijken, hoor. K2v5 droogt ook pas na een half uur mooi op.
Ik heb 2 cyclussen terug ook testen gehad van testjezelf en die liepen zelfs op. Net na het testen was er amper iets te zien, volgende dag een duidelijke streep maar toen ik een volgende dag tegelijkertijd de kv 2v5 deed was die van kv hartstikke negatief. Dat is mijn ervaring met deze testen dus ik vind ze onbetrouwbaar. Hoop voor jou dat dit niet vals positief is.
En je was niet zwanger? Ben ook benieuwd dit was de laatste van deze ga van de week even de kv halen en heb nog sensitest dus over 2 dagen nog eens
Nee was niet zwanger idd en best teleurgesteld door deze testen. De kv 2v5 vertrouw ik nog het meeste. Ondertussen al veel verschillende testen versleten haha Maar natuurlijk hoop ik van harte dat de jouwe wel echt positief is en dat jou die teleurstelling wordt bespaard
Nog anoniem, ik wil niet aan jouw ervaring voorbij gaan natuurlijk, maar ik vind de test van TS net iets duidelijker. Ik ben een positief mens hoor, maar ik vind het er prima uitzien! Nog getest vandaag?
Ik vind die van ts ook duidelijker dus hoop van harte dat die van haar wel positief is. Heb je nig getest vandaag?
Aaahh nee wilde testen vanmorgen maar me gruwelijk verslapen. (dochter van 1 al 2 weken aan het spoken door waterpokken en vannacht een keer heerlijk doorgeslapen) dus kon niet meer voor mijn werk. Ik hoop morgen. maar dan wel weer een dagje erbij haha
Spannend! Ben heel benieuwd, vind je test er wel hoopvol uit zien maar blijft altijd lastig met zoveel onzekere factoren. Hopelijk is het raak, spannend! En je kan overigens ook prima in de middag of avond testen hoor, gewoon een tijdje niet drinken/plassen. De concentratie van je urine zegt meer over het tijdstip.
Ik zie zeker een streep en duidelijk als ie is opgedroogd!! Ben heel benieuwd of je nog opnieuw hebt getest! Maar als ik je eerste test zie denk ik dat je een alcohol vrije carnaval tegemoet gaat 😜
Ik ga morgen weer testen... had een sensitest gedaan die dag en leek negatief dus wilde echt paar dagen wachten tot ik weer ging testen omdat het misschien nog zo vroeg is. Nu 10 dpo dus denk morgenochtend nog testen.
Ben benieuwd of je alweer een test gedaan hebt? De 1e test ziet er positief uit maar snap dat je duidelijkheid wilt.......(en vele meelezers ook hahaha)