Hallo, Gisterochtend gisteravond en vanochtend getest.met kruidvat early ben.nu ruim 4 dagen over tijd maar.krijg alleen maar een.Lichte verticale streep wat een kruisje hoort te zijn wat denken jullie? Kruidvat 2 voor 5 testte erna negatief...
Op de bovenste zie ik wel iets. De kruis testen schijnen soms alleen niet super betrouwbaar te zijn. Zou toch nog een keer testen met die van 2 voor 5. Bij vier dagen over tijd zou er zeker wat te zien moeten zijn, maar het zou misschien kunnen dat je minder ver bent dan je denkt.
3 tesen in 24 uur gaan er niet voor zorgen dat je HCG sneller opbouwt. Ik zie op alle 3 de testen wel een kruisje maar ik zeg er ook bij dat ik absoluut geen fan ben van dit soort testen. Het beste kun je testen met kruidvat 2 voor 5 of.de Actionzwst. Ik denk dat je da wat sneller zekerheid hebt dan nu.
Denk dat het beheer 1 topic gaat sluiten omdat dubbel plaatsen vanhetzelfde topic niet is toegstaan Deze testen zijn negatief 1 het is een oeenstreep ipv een streep die even dik als de controle streep 2 deze testen hebben altijd een licht voorgedrukte streep
Bij de bovenste zie ik zeker wel een streepje, maar ik wil er wel bij zeggen dat ik altijd slechte ervaring heb met deze test. Ik zou 2 dagen wachten en dan gewoon een kruidvat 2v5 test gebruiken & hopelijk krijg je daar een duidelijke positief testje.