Hi meiden, Wanneer hadden jullie een knaller met jullie kruidvattesten? Ben nu 14 dpo, het lijntje loopt iets op, maar lijkt me nog wel een beetje licht. Heb vorige zwangerschap een miskraam gehad, dus ben een beetje onzeker..
Ik had pas met 5w4d een knaller met kv testen. Daarvoor was teststreep de helft lichter dan controle streep.
Zal morgen al stuk donkerder zijn anders doe je maandag digitale Je weet precies wanneer je eisprong was?
Oeh die zijn idd erg licht. Hoe zeker ben je van je eisprong? Mss was die wat later en zit je nu voor nod?
Ja dan kan je ei de 20ste ook nog gesprongen zijn. Zou lichte test verklaren. Hopelijk is ie morgen weer een beetje duidelijker!
Heb alleen geen testen meer in huis. Dus ik denk dat ik maandag weer ga testen... Vind het echt enorm spannend....
Zo waren mijn testen van kv ook 14 dpo. Mijn echte knaller van de kv kwam bij pas na ruim 5,5e week. Ik had een late eisprong. Ik hoop dat je snel een knaller hebt!
Hi meiden! Bedacht me dat ik van de vorige ronde nog testen had liggen! Dus toch getest. Hij wordt wel duidelijker in vergelijking met gisteren. Maar blijft toch nog wel erg licht. Wat vinden jullie? Bovenste is van vandaag.
Gaat prima meid. Je zult nu net voor nod zitten aan je test te zien. Maar dat is allemaal niet belangrijk. De test moet oplopen. Je moet deze vergelijken met 2 of 3 dagen daarvoor. Gaat prima dan toch? Ik had met 4.4 een knaller. Wel al op 9 dpo positief getest dus vroege innesteling. Met een late innesteling ook later een knaller! Xxx Gefeliciteerd