Tuuuuuurtest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mizz Bunny, Jun 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Wie zet mij weer met beide benen op de grond.

Ik zal eerst mijn verhaal vertellen.

17 mei de mirena verwijderd en 18 mei ongesteld geworden. Duurde ongeveer 4 dagen.
    Week erna 1 dag een stolsel verloren en wat bruin verlies.

Sinds de mirena verwijderd is hevige buikkrampen, darmen overstuur en ben al 4 keer van mijn stokje gegaan. Buikkrampen zitten thv mijn blaas/baarmoeder /eierstokken en herken ik van toen ik een cyste had en van toen ik zwanger was.
    Mijn darmen zijn mijn hele leven al overstuur alleen nu iets erger. Doordat ik veel tussentijds gevloeid heb tijdens het hebben van de mirena denkt de huisarts dat mijn hb aan de lage kant is wat het flauw vallen kan verklaren.

Vanochtend wilde ik een ovulatietest doen maar had mijn bril niet op en heb verkeerde test gegrabbeld. Heb dus een zwangerschapstest gedaan en wat schetst mijn verbazing ik zie een heel licht roze streepje. Op de goede plek, even breed. Zag het zelf binnen 5 minuten, foto is van iets later. Is wel een echte tuurde.

Ook nog een ovulatietest gedaan deze loopt wel op tov drie dagen geleden maar is nog wel negatief.

Wat moet ik hier nu van denken. Wil er niet blij mee zijn want is zo licht en vraag me af of jullie wat zien. Tweede kan het volgens mij helemaal niet vanwege mijn Ongesteldheid op de 18de.

Wat denken jullie?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Er zijn zws testen die ook schijnen te reageren op je eisprong. Dus zou gewoon even doortesten.

Hou je ook een temperatuurlijst bij? Dan kun je nl zien of je eisprong al geweest is.

3. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Ik zie ook een licht streepje, als ik jou was zou ik over 2 dagen opnieuw testen om te zien als ze oplopen.

4. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Tiel
    Ik hou mijn temperatuur niet bij. Was wel de bedoeling maar werk erg onregelmatig, dag, avond en nachtdiensten en is bijna onmogelijk om dit op de juiste wijze te doen. Denk dat ik een paar dagen afwacht en zondag of zo weer een testje doe.

5. Marietje25

Marietje25 Actief lid

Nov 7, 2013
    161
    21
    18
    Female
    Zoetermeer
    Lastig.. Heb je al wel een positieve ovulatietest gehad? Dit kan ik niet terugvinden in je verhaal..

Ik heb dezelfde test gedaan heel vroeg in m'n cyclus (8dpo ofzo) en had ook zon streepje, zie mijn banner ;).
    Wil je geen hoop geven hoor maar ik heb bij deze testen nog nooit zulke streepjes gehad toen ik niet zwanger was en dit zijn er heel wat geweest!
    Heel veel succes hoop dat het positief is!

6. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Tiel
    Heb nog geen positieve ovulatietest gehad, heb er pas twee gedaan en die liep op maar nog steeds lichter als de controlestreep.

Bij mijn dochtertje was trouwens de eerste test ook zo'n megalicht streepje te zien maar die was van kruidvat.
    Bedenk ik me net.

7. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Als ik inzoom zie ik wel een heel licht streepje hoor!
    Zou gewoon nog even wachten en over een paar dagen opnieuw testen 😄 Ik duik voor je dat 'ie mooi gaat oplopen!

8. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    De foto is wat moeilijk beoordelen.
    Gewoon op een rustige witte achtergrond leggen en van bovenaf de foto nemen.

Voor nu zie ik niks

9. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Tiel
    Ik heb nog een andere foto maar blijft turen.
    Zal als ik het kan wachten het weekend een nieuwe test doen.
    Ben er zelf ook niet zeker van. Streep is ontzettend licht.
    Wacht de volgende gewoon af.

10. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zie wat je bedoelt..... Afwachten maar :)

11. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Klopt je banner? Ik zie daar dat je op dag 18 zit...? Dan zou je dus wel een vroege eisprong moeten hebben gehad om nu al positief te kunnen testen lijkt me....niet dat ik je teleur wil stellen hoor. Ik zou gewoon over 2 dagen nog een testje wagen!

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ovulatietesten lopen niet op. Ze kunnen per dag wisselen en dan *poef* uit het niets knallen. En helaas kunnen zwangerschapstesten reageren op een eisprong. Of dit van een zwangerschap is, zal dus de komende dagen moeten blijken. Sterkte met de spanning.

13. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Tiel
    17 mei is de mirena verwijderd en 18 mei begonnen met bloeden. Dacht dat dit mijn menstruatie was en ben daarvan uitgegaan met mijn banner. Nu twijfel ik of dat wel een menstruatie was.

14. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang bloedde je? En hoe erg was het.... En had je altijd gewon een cyclys met het spiraal?

15. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Tiel
    Mirena is verwijderd omdat ik bleef vloeien, zat totaal geen regelmaat meer in wat voor de mirena nog enigzins wel zo was. Af en toe wel het idee van hey dit is mijn menstruatie geweest.

Vloeide 3 dagen waarvan 1 dag flink. Een week later nog 1 dag een stolsel en oud bloed verloren. Toen mirena werd verwijderd ook geen idee waar ik zat in mijn cyclus. Kon er door het vloeien geen pijl optrekken.

16. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Tiel
    Vandaag even geshopt en wat testen ingeslagen voor het weekend. Kon echter niet wachten en vanmiddag toch maar even een test er tegen aan gegooid.
    En ja hoor zag een licht roze tweede streepje die amper op de foto te krijgen is. Dacht dat het aan mij lag en ik gewoon een streepje wilde zien maar vl ziet hem ook.

Wat denken Jullie?

Wordt hier nu toch wel onzeker van, vl wil dat ik morgenochtend opnieuw test.

17. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie m eigenlijk niet.

Balen dat de mirena zo tegenviel.
    Ik zou voor nu even afwachten en over een paar dagen weer testen..

18. maanvlinder

maanvlinder Actief lid

Feb 16, 2015
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoihoi

Heb mee zitten turen en ik zie ook streepjes! Om de dag (of dagelijks, wat je liever hebt) blijven testen zou ik doen.. kijken of hij op loopt.. alvast een voorzichtige felicitatie!

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    Belgiƫ
    Ik zie hem ook hoor! Ik duim voor je!

20. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010