Tuuuuuurtest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mizz Bunny, Jun 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Even een update van hoe het nu is.
    Vanochtend weer een testje gedaan met zelfde resultaat als gisteren, mega licht roze tweede streepje.

Wel heb ik al een hele week last van buikpijn, misselijkheid en duizeligheid. Ben afgelopen week 4 keer flauw gevallen. Vanavond was de pijn veel erger en trok door naar mijn rug. Uiteindelijk de Hap gebeld en deze wilden dat ik meteen langskwam.

Daar zwangerschapstest gedaan, ook een heel licht tweede streepje. Arts vond het daarom negatief, was te licht om goede zwangerschap te zijn. Had volgens haar iets gezeten wat niet goed was gegaan en ik binnenkort wel zou gaan bloeden. De pijn was volgens haar van een blaasontsteking. Urine liet wel afwijkende waarden zien maar gaf geen uitslag voor een blaasontsteking. Arts gaf aan dat ze niet dacht aan bbz of blindedarmontsteking want had geen koorts, vingerbloedprik gaf aan geen verhoogde ontstekingswaarden en streepje zwangerschap was te licht.

Ben nu thuis met antibiotica, heb buikpijn, rugpijn en ben misselijk en heb geen menstruatie. Volgens arts zou dit binnen 24 uur allemaal opgelost moeten zijn....
    We zullen zien, als ik me maandag nog zo voel toch maar naar mijn eigen huisarts. Voor nu probeer ik wat te slapen en hopen dat de pijn zakt.

Meiden bedankt voor het meeturen.

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    hoezo dacht ze niet aan een bbz? iedere bbz kan anders zijn meis. er zijn hier zelfs meiden die totaal niks geen pijntjes hadden en op een echo bleek dus dat ze wel een bbz hadden. Als ik jou was, had ik niet naar de hap gebeld, maar naar de verlosafdeling in je zh... laat ze daar maar kijken en alles checken. bij een vermoeden van een bbz wordt daar ook gelijk je bloed geprikt op hcg waarden, ik kan uit je verhaal niet halen of dat nu ook gebeurd is...

3. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom niet even een echo gemaakt?

Share This Page