Tuuuuuuuuuuuuuuur testje!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by paniekertje, Apr 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Ik zag hem meteen , gefeliciteerd

2. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

Oct 10, 2011
    373
    0
    0
    Ik zie hem ook. Gefeliciteerd

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb je nog een keer getest vandaag? Ik zie wel een licht streepje. Als hij donkerder word feliciteer ik je.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,552
    527
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nou ik hoef ook niet te turen hoor.

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

inderdaad ook ik heb hier geen tuurogen voor nodig..!! hoop dat hij snel mooi duidelijk word

6. Jetta30

Jetta30 Actief lid

Sep 20, 2011
    336
    0
    16
    Ik hoef hier ook niet voor te turen, zie een streepje , stond die er meteen ?

7. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Zie hem ook!

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik zie hem! Bij mij duurde het zeker tot 7 dagen na nod tot er een duidelijke streep stond met die dipsticks.
    Terwijl andere testen toch al veel donkerder werden.

9. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Pffff, zostraks weer een dipstick gedaan en daar werd ik niet veel wijzer van, dus hup in de auto naar de trekpleister. Gelijk maar even 4 testjes gehaald. Kon me niet inhouden dus heb gelijk weer geplast, zat ongeveer 3 kwartier tussen beide plasbeurten, en zie hier het resultaat. Heb al eens eerder KV2v5 gedaan en die bleven echt omo wit bij mij, helemaal niets te zien. Nu zie ik toch wel iets, maar het is heel licht en krijg het niet goed op de foto. Ben benieuwd naar jullie reacties!!

10. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Dit is wel een tuuuuuuurtestje :D
    Ik denk iets te zien, maar twijfelachtig. Even wachten tot vrijdag of zaterdag ben ik bang.
    Weet je hoeveel dpo je bent?

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

pfoee.. dit is een lastige.. ik durf er geen uitspraak over te doen..

12. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    @Babke: Geen idee, heb een hele onregelmatige cyclus. Zit vandaag op dag 75, tussendoor wel wat bloedverlies gehad, maar niet gerekend als ongi's. Afgelopen weekend ook beetje bloedverlies, dacht dat ik ongi werd, maar kreeg er rare steekjes bij en vreemd gevoel bij mn baarmoeder, nu ik dit schrijf voel ik het ook weer rechts onderin. Dus waagde er eens een testje aan. Heb al vaker van die vage testjes gehad, maar de eerste die ik poste vond ik toch wel duidelijk roze. Helaas nog geen duidelijkheid. We zijn rond eind februari onveilig gaan vrijen, dus nu een dikke 5 weken bezig.

13. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    @Maybe3: Jaa, nu wel een echte tuuuuuurtest he ;).

Zou het ook kunnen komen dat mn urine niet geconcentreerd genoeg was en ik nog niet op genoeg DPO zit??

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@paniekertje: het kan zeker aan je urine liggen. dus ik zou de 2e test bewaren tot morgen ochtend

15. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Als ik me in kan houden ;)
    Vanavond vroeg op bed. Ben echt zoooooo benieuwd!!

16. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Op de test van gisteren zie ik het wel zonder turen, op de k2v5 zie ik helaas niks.

17. Dienares

Dienares Actief lid

Jul 23, 2008
    255
    0
    0
    ik had vandaag met die k2v5 ook niets
    met predictor en testpoint vroege testen een vaaaaag streepje, wel even breed als de controlestreep
    dat was ook een tuurtest

weet alleen niet hoe ik m moet opvatten
    voel me wel erg zwanger

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    op de eerste zag ik hem wel meteen, maar de kruidvat zie ik hem echt niet...sorry..

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mmm op deze zie ik helaas niks. Hoop morgen dat er een streepje staat!

20. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Hej lieve dames,

Had gehoopt met goed nieuws te komen, maar helaas. Ben denk weer de dupe geweest van een vals posi test! Baal er echt zo van, want stiekem ga je al denken van Yes ben zwanger, maar dan krijg je weer zo'n dreun dat je het niet bent. Pffff en mn cyclus schiet ook niet echt op! Baal er zo van dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Maar bedankt voor alle lieve reacties! Hoop dat ik hier ooit nog een keer een knaltest mag showen!!

Share This Page