Heb je nog een keer getest vandaag? Ik zie wel een licht streepje. Als hij donkerder word feliciteer ik je.
Ik zie hem! Bij mij duurde het zeker tot 7 dagen na nod tot er een duidelijke streep stond met die dipsticks. Terwijl andere testen toch al veel donkerder werden.
Pffff, zostraks weer een dipstick gedaan en daar werd ik niet veel wijzer van, dus hup in de auto naar de trekpleister. Gelijk maar even 4 testjes gehaald. Kon me niet inhouden dus heb gelijk weer geplast, zat ongeveer 3 kwartier tussen beide plasbeurten, en zie hier het resultaat. Heb al eens eerder KV2v5 gedaan en die bleven echt omo wit bij mij, helemaal niets te zien. Nu zie ik toch wel iets, maar het is heel licht en krijg het niet goed op de foto. Ben benieuwd naar jullie reacties!!
Dit is wel een tuuuuuuurtestje Ik denk iets te zien, maar twijfelachtig. Even wachten tot vrijdag of zaterdag ben ik bang. Weet je hoeveel dpo je bent?
@Babke: Geen idee, heb een hele onregelmatige cyclus. Zit vandaag op dag 75, tussendoor wel wat bloedverlies gehad, maar niet gerekend als ongi's. Afgelopen weekend ook beetje bloedverlies, dacht dat ik ongi werd, maar kreeg er rare steekjes bij en vreemd gevoel bij mn baarmoeder, nu ik dit schrijf voel ik het ook weer rechts onderin. Dus waagde er eens een testje aan. Heb al vaker van die vage testjes gehad, maar de eerste die ik poste vond ik toch wel duidelijk roze. Helaas nog geen duidelijkheid. We zijn rond eind februari onveilig gaan vrijen, dus nu een dikke 5 weken bezig.
@Maybe3: Jaa, nu wel een echte tuuuuuurtest he . Zou het ook kunnen komen dat mn urine niet geconcentreerd genoeg was en ik nog niet op genoeg DPO zit??
ik had vandaag met die k2v5 ook niets met predictor en testpoint vroege testen een vaaaaag streepje, wel even breed als de controlestreep dat was ook een tuurtest weet alleen niet hoe ik m moet opvatten voel me wel erg zwanger
Hej lieve dames, Had gehoopt met goed nieuws te komen, maar helaas. Ben denk weer de dupe geweest van een vals posi test! Baal er echt zo van, want stiekem ga je al denken van Yes ben zwanger, maar dan krijg je weer zo'n dreun dat je het niet bent. Pffff en mn cyclus schiet ook niet echt op! Baal er zo van dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Maar bedankt voor alle lieve reacties! Hoop dat ik hier ooit nog een keer een knaltest mag showen!!