Wat erg die onzekerheid. Hoop dat er snel duidelijkheid (in de vorm van een streepje het liefst natuurlijk) komt.
Dames!!! Ik kon het niet laten en heb weer een testje gedaan. Daarnaast ook maar een ovutestje, zie hieronder het resultaat. Deze is echt ruim binnen de afleestijd genomen, de Zw test achtergrond was zelfs nog beetje roze. Wat moet ik hier nou weer van denken
@paniekertje: als deze van zw&k zijn.. ik wil de pret niet helemaal bederven maar daar heb ik altijd z,n streepje.. kan bij jou natuurlijk anders zijn..!!! Hoop voor je dat hij gewoon super duidelijk gaat worden
Ik heb daar eigenlijk nooit een streepje, daarom verbaas ik me er ook zo over. Pfff straks ben ik weer aan het hyperen voor niks...
Wat vreemd zeg! Als ik jou was zou ik bloed laten prikken. Hier word je toch knetter van. Ik hoop voor je dat het een goed teken is. Groetjes, Angie
dokter ziet me alweer aankomen. Vorige maand ook al wezen bloedprikken vanwege vage testjes. Maar dit is echt de eerste keer dat ik vanaf het begin een streepje zag verschijnen, vaak komen ze meestal pas rond afleestijd of half uur later... Het leek ook wel alsof de urine moeite moest doen om bij het streepje langs te komen, lijkt me toch wel een teken van een of andere reactie toch? Hier overigens een foto van plus minus half uurtje later
Jeetje, wat spannend zeg. Je zou toch denken dat de test als je zwanger bent de komende dagen duidelijker moet worden. Succes met wachten.
Helaas dames, heb weer eens te maken gehad met een vals posi, óf ik heb deze keer mn ei gespot, dat kan natuurlijk ook. Ik zie het allemaal wel. Zo lang ik geen onzekerheid heb over mn cyclus (CD 80) zal er af en toe nog wel eens getest worden, gewoon om het zeker te weten. Pfff, wel irri hoor, die vals posi testen. Heel even denk je van: zou het? Doet toch wel een beetje pijn als je in de dagen erna niks meer ziet...
@paniekertje: ik heb het inderdaad ook gehad hoor met de zw testen van zwanger en kids.. zelf mijn man had z,n lijntje op die test..
Echt waar, dat is wel erg. Vind het verschrikkelijk om zo'n tuurlijntje te zien, vooral omdat je denkt dat je zwanger bent, maar het op een gegeven moment zo frustrerend wordt dat ie niet donker wordt... Die KV testen zijn dan toch wel beter, maar ook duurder. Daar moet ik maar niet teveel van in huis hebben, anders kost het me een fortuin
Ik had telkens een lijntje met de sensitest (dipstick die precies hetzelfde zijn als deze) Bij mij gaat er niets boven de kv testen en natuurlijk de cb digi testen
@paniekertje: ja ik dacht ook hoe ken ik nou steeds een 2e streepje hebben die niet donkerder word.. toen zij m,n man laat mij er eens 1 doen.. en ja hoor dus ook dat streepje.. Heb ze nu bewaard en als ik ooit zeker weet dat ik zwanger ben ga ik kijken wat die test dan doet.
Zooooo, hoe bedoel je die testjes deugen niet echt? Dit is dan ook echt de laatste keer dat die testen besteld heb... Moet dan wel mn testdrang een beetje op orde houden Hoe is het verder met jou cyclus/zwanger worden/testen?